نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

اطلاعات جدیدی از فیلم Fruit Ninja منتشر شد

اطلاعات جدیدی از سازنده و داستان اقتباس سینمایی بازی Fruit Ninja منتشر شده است.

اوایل خرداد بود که اولین بار خبر ساخت لایو اکشن فیلم Fruit Ninja به گوش رسید، در این خبر گفته شده بود که استودیو هف‌بریک در حال کار با افرادی از دنیای سینما برای ساخت اقتباس سینمایی این بازی و اکران آن در سینماها است. در حال حاضر، طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، کمپانی نیولاین سینما حق ساخت فیلم Fruit Ninja را بدست آورده است. تا پیش از این خبر مشخص نبود که کدام کمپانی قرار است ساخت این لایو اکشن خانوادگی - دوستانه را بر عهده داشته باشد. تریپ وینسون به عنوان تهیه کننده در فیلم Fruit Ninja حضور خواهد داشت، او پیش از این به عنوان تهیه کننده در فیلم‌هایی چون سن آندریاس (San Andreas)، سفر به مرکز زمین (Journey to the Center of the Earth)  و سفر ۲: جزیره اسرارآمیز (Journey 2: The Mysterious Island) حضور داشته است.

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Fruit Ninja بر عهده جی.‌پی. لاوین و چاد دامیانی خواهد بود،‌ این دو نفر علاوه بر حضور در این پروژه، برای نوشتن فیلمنامه فیلم How to Survive a Garden Gnome Attack نیز حضور خواهند داشت. در حال حاضر اطلاعات کمی از داستان فیلم وجود دارد و مشخص نیست بازی که شما را مجبور به قطعه قطعه کردن میوه‌ها می‌کند، دقیقا چه خط داستانی را خواهد داشت. با این حال، هالیوود ریپورتر اطلاعاتی را نیز از داستان فیلم به اشتراک گذاشته است، داستان فیلم در مورد تیمی است که در حال گرفتن اعضا و نیرو برای تبدیل آن‌ها به نینجاهای میوه هستند تا دنیا را از شر میوه‌ها نجات دهند. با این وجود تاکنون صحبتی در مورد بازیگران، کارگردان و تاریخ اکران فیلم نشده است.

Fruit Ninja

بازی Fruit Ninja توسط استودیو استرالیایی هف‌بریک ساخته و منتشر شده است. این بازی، یکی از موفق‌ترین بازی‌های موبایل است که تاکنون منتشر شده و تا به امروز بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است. یک نسخه ویژه از این بازی برای کنسول ایکس‌باکس 360 منتشر شده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با استفاده کینکت میوه‌ها را تکه تکه کنند. یک نسخه ویژه VR از این بازی نیز برای HTC Vive منتشر شده است. بازی Fruit Ninja، تنها بازی موبایلی نیست که اقتباس سینمایی آن ساخته و اکران می‌شود، در تابستان امسال، کمپانی روویو اینترتینمنت انیمیشن «فیلم پرندگان خشمگین» (The Angry Birds Movie) را اکران کرد و قرار است دنباله آن نیز ساخته شود. علاوه بر این، قرار است فیلمی براساس بازی Temple Run ساخته شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده