// یکشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

معرفی بازی موبایل Road Racing: Traffic Driving

Road Racing: Traffic Driving یک بازی موبایل مسابقه‌ای خوب برای علاقمندان به سبک ریسینگ در گوشی‌های همراه است.

تجربه بازی‌های مسابقه‌ای با کنترلر مجازی شاید به اندازه استفاده از گیم‌پد جذاب نباشید با این حال، در صورتی که شاهد یک کنترلر خوب با تنظیمات متفاوت باشیم، باز هم می‌توان ساعت‌ها به رقابت پرداخت. بازی Road Racing: Traffic Driving دقیقا با این همین هدف یعنی سرگرم‌ کردن بازیکنان با ارائه روش‌های مختلف تجربه بازی، از چرخاندن گوشی همراه به عنوان فرمان گرفته تا کنترلر مجازی و هماهنگی کامل با گیم‌پد عرضه شده است. از همان ابتدا باید به جاده های شلوغ رفته تا با پشت سر گذاشتن خودروهای دیگر، ماموریت‌های تعیین شده را تمام کنید. با اتمام هر ماموریت یک ستاره دریافت می‌کنید که در انتها برای ورود به مرحله جدید استفاده خواهد شد. ماموریت‌های بازی در کل از چند مورد از جمله جمع‌آوری چرخ‌دنده، عبور از مسافتی خاص، جمع‌آوری کلمات CAR‌ یا RACING، کسب امتیازی معین و در نهایت عبور نزدیک از سایر خودروها فراتر نمی‌رود. هر مرحله نه به صورت رقابتی با سایر خودرو ها بلکه به انجام ماموریت و جمع‌آوری سکه خلاصه می‌شود. با عبور از هر مرحله سکه‌های جمع‌آوری شده با ضرب در درصد جایزه مراحل، برای خریداری یا ارتقاء خودرو جدید به بازیکنان اعطا می‌شود.

Road Racing: Traffic Driving

همانطور که در بالا اشاره شد نحوه کنترل ماشین توسط بازیکنان قابل تنظیم است. این موضوع آزادی لازم را در کنار امکان تغییر دید دوربین برای بازیکنان مختلف فراهم می‌کند. Road Racing: Traffic Driving همچنین شامل ۲۵ خودروی مختلف می‌شود. البته دسترسی به این خودروها تنها با عبور از مراحل ممکن است. در انتهای هر ۵ مرحله یک چالش جاده با حضور باس در نظر گرفته شده که برای ورود به این چالش باید خودروی قدرتمندی را انتخاب کنید. وجود این اجبار علی‌رغم ارتقاء خودروی پیشین، باعث شده تا شاهد بی اهمیت شدن قابلیت ارتقاء ویژگی‌های نیتروژن، سرعت و باک بنزین باشیم. البته بازیکنان می‌توانند بدون نیاز به جمع‌آوری سکه، اقدام به خریداری پول بیشتر از طریق خریدهای درون برنامه‌ای کنند. در کنار مبلغ خریداری شده بازی میزان مشخصی از سکه‌های منحصر به فرد را با نماد T-Bull، توسعه‌دهنده Road Racing: Traffic Driving اعطا می‌کند که با استفاده از آنها قادر به خریداری یکی از ۵ خودروی منحصر به فرد هستید.

Road Racing امکان خریداری، شخصی‌سازی و ارتقاء سه ویژگی خودرو را فراهم می‌کند.

این بازی در مجموع شامل ۷ مرحله با ۱۰۵ قسمت می‌شود که با عبور از هر مرحله شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدید هستیم. به عنوان مثال با ورود به دومین مرحله برای نخستین بار «پلیس راه» نیز به بازی افزوده می‌شود. به این ترتیب با عبور از سرعت مجاز، یک خودروی پلیس به دنبال خودرو افتاده و برای فرار از دست آن مجبور به ویراژ از میان سایر ماشین‌های پلیس و ترافیک جاده‌ای هستید. خودروی پلیس در کنار تعقیب قادر است تا در صورتی که سرعتتان از یک میزان مشخصی پایین‌تر بیاید، شما را دستگیر کند. از دیگر ویژگی‌های پلیس‌ها شلیک به خودرو برای متوقف کردن بازیکنان است. بازی همچنین شامل مسابقات روزانه می‌شود که به ازای هر سه ساعت در دسترس قرار می‌گیرند، در این رقابت‌ها باید تا جای ممکن از دست پلیس فرار کنید.

Road Racing: Traffic Driving

T-Bull علاوه بر قابلیت خریداری خودروهای جدید امکان شخصی‌سازی محدود خودروها را نیز فراهم کرده است. در نتیجه در کنار قابلیت اضافه کردن طرح‌های بیشتر برروی اتومبیل، می‌توانید Bonus‌‌های بیشتری را نیز برای دریافت امتیازهای بیشتر مانند افزایش سکه دریافتی یا افزایش بنزین به خودروی خود اضافه کنید. متاسفانه علی‌رغم مناسب بودن گرافیک بازی، شاهد دانگرید شدید گرافیک نسبت به تصاویر منتشر شده برروی صفحه دانلود بازی در آیتونز و گوگل پلی هستیم. با این حال، می‌توان گفت گرافیک هنری و فنی بازی در سطح قابل قبولی قرار دارد.

T-Bull توانسته تا با استفاده از عناصر موجود در بازی‌های مسابقه‌ای، یک بازی سرگرم کننده و روان را منتشر کنید. علی‌رغم وجود قابلیت خریدهای درون برنامه‌ای، هنوز هم می‌توانید بدون هیچگونه خریدی به تجربه مراحل مختلف پرداخت که این موضوع Road Racing: Traffic Driving را به یک بازی رایگان ارزشمند تبدیل می‌کند. T-Bull همچنین با فراموش نکردن دارندگان گوشی‌های ویندوز فون، نمونه‌ای از این بازی را با نام Road Racing: Extreme Traffic Driving Game برروی فروشگاه ویندوز منتشر کرده است.

دانلود بازی Road Racing: Traffic Driving از گوگل پلی | آیتونز | فروشگاه ویندوز


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده