نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

ویدیو جدید The Legend of Zelda: Breath of the Wild نحوه طبخ غذا را نشان می‌دهد

اخیرا تریلر جدیدی از The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شده که نحوه طبخ غذا در بازی را نشان می‌دهد.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌ها برای علاقه‌مندان به نینتندو است که برای کنسول‌های Wii U و نینتندو NX عرضه خواهد شد. حال کمپانی ژاپنی ویدیویی جدید از گیم‌پلی این بازی در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده که در آن نحوه طبخ غذاهای مختلف توسط لینک، شخصیت اصلی بازی، را مشاهده می‌کنیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

همان‌طور که در ویدیو هم تماشا کردید، لینک قابلیت آماده کردن غذا‌های مختلفی را دارد که هریک از آن‌ها تاثیر مخصوص به خود را دارند. برای مثال، خوردن قارچ بخارپز باعث می‌شود تا سطح سلامتی لینک برای مدت محدودی بیش‌تر شود. یا وی قادر است غذایی با استفاده از فلفل درست کند که باعث می‌شود دمای بدن این شخصیت بیش‌تر شود. این غذا برای زمان‌هایی که به مناطق سردتر سفر می‌کنید، بسیار مناسب است.

البته ترکیب اشتباه مواد اولیه باعث خواهد شد غذای شما کیفیت بسیار بدی داشته باشد، به‌طوریکه سازندگان این غذا‌ها را چندش‌آور توصیف کرده‌اند! البته اعلام شده که خوردن این غذا‌ها ضرری برای‌تان نخواهد داشت.

Nintendo همچنین چندی پیش در ویدیو دیگری سلاح‌های برگزیده این بازی را معرفی کرده بود که می‌توانید در زومجی آن را تماشا کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده