نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۹

بسته الحاقی داستانی بازی Deus Ex: Mankind Divided با نام System Rift منتشر شد

بسته الحاقی داستانی بازی Deus Ex: Mankind Divided با نام System Rift هم اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی قابل بازی است. 

بازی Dues Ex: Mankind Divided کمتر از یک ماه پیش برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شد تا بازگویی ادامه داستان آدام جنسن را به تصویر بکشد.

حالا پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از عرضه بازی اصلی، آدام جسن باید در بسته الحاقی System Rift به کمک فرانسیس پیچفورد به شکار گروه مرموز Santeau برود. 

بلاگ رسمی پلی‌استیشن در توضیحاتش راجع به این بسته الحاقی آورده است:

فرانسیس پیچفورد، دوست آدام جنسن و همکار سابق او در شرکت صنایع Sarif به سیستم ریفت بازگشته تا فصل جدیدی را بین این دو شخصیتبسته الحاقی داستانی بازی Deus Ex: Mankind Divided با نام System Rift منتشر شد روایت کند. هوادارن حالت جدید Breach در این بازی می‌توانند ShadowChild را ملاقات کرده و ریشه‌های داستانی این حالت را تجربه کنند.

در ادامه توضیحات درج شده در بلاگ رسمی پلی‌استیشن آمده است:

این بسته الحاقی داستانی همچنین شامل یکی از ساختمان‌های منحصر به فرد بازی هم می‌شود که در نسخه اصلی از دور قابل مشاهده بود. این ساختمان که مقر اصلی بانک پالیساد است شامل رمز و رازهایی راجع به این بانک و موسسین آن می‌شود. با این وجود، یک منطقه کاملا جدید از شهر منتظر شماست تا به گشت‌و‌گذار و یافتن موارد پنهان مختلفی بپردازید. 

نکته دیگر راجع به این بسته الحاقی مستقل بودن داستان آن از بازی اصلی است. بنابراین اگر بازی اصلی را تجربه نکرده‌اید، نیازی نیست نگران فاش شدن نسخه اصلی باشید. 

در ادامه می‌توانید تریلر این بسته الحاقی را تماشا و دانلود کنید:

|  |


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده