// شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تاریخ فعال شدن Battlefield 1 در EA Access و Origin Access اعلام شد

الکترونیک آرتز رسما از تاریخ فعال شدن بازی Battlefield 1 در EA Access و Origin Access رونمایی کرد.

طبق اعلام الکترونیک آرتز، بازی Battlefield 1 از تاریخ ۱۳ اکتبر برای مشترکین EA Access و Origin Access در دسترس قرار می‌گیرد. البته نسخه موجود تا زمان خریداری نسخه کامل بازی مانند FIFA 17 به صورت آزمایشی (trial)‌ خواهد بود.

خدمات EA Access و Origin Access به طرفداران Battlefield 1 اجازه می‌دهد تا زودتر از سایرین به تجربه بازی بپردازند. این خدمات همچنین در کنار اجازه تجربه آزمایشی بازی تا ۱۰ ساعت، تمامی ویژگی‌های کسب شده را نیز در صورت خریداری بازی، به نسخه کامل انتقال می‌دهد. این رونمایی امروز صبح و از طریق سایت رسمی بازی صورت گرفت.

الکترونیک آرتز همچنین با اشاره به ویژگی‌های خدمات EA Access و Origin Access، از اعطای ۱۰ درصد تخفیف به اعضای خدمات فوق برای خریداری Battlefield 1 خبر داده است. دسترسی سریع به بازی Battlefield 1 از روز ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) آغاز و تا ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر) ادامه خواهد داشت. در صورتی که بازیکنان در طول زمان اعلام شده به تجربه Battlefield 1‌ بپردازند، یک Dog Tag منحصر به فرد را در هنگام انتشار کامل بازی دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، در صورت موفقیت در تجربه تمام ۱۰ ساعت بازی تا تاریخ ۲۰ اکتبر، الکترونیک آرتز یک Battlepack را برای نسخه کامل اهدا می‌کند.

نسخه آزمایشی Battlefield 1 در خدمات الکترونیک آرتز اکسس و اوریجین اکسس دارای ۵ نقشه با نام‌های St. Quentin Scar ،Amiens ،Sinai Desert ،Fao Fortress و Suez خواهد بود. این نسخه همچنین شامل سه مرحله حالت تک نفره از جمله Storm of Steel ،Through Mud و Blood می‌شود. در صورتی که شما اکنون از ۱۰ ساعت زمان اهدا شده برای تجربه آزمایشی بازی تا تاریخ ۲۰ اکتبر استفاده نکرده‌اید، باقی‌مانده نقشه‌ها و حالت‌ها تا زمان اتمام زمان اختصاص داده شده برای دسترسی آزمایشی آزاد خواهد شد. علاوه بر نقشه‌های اعلام شده بازی دارای حالت‌های Conquest ، Rush و Domination نیز خواهد بود.

بازی Battlefield 1‌ در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده