// شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

زمان آغاز بتا چندنفره Call of Duty: Infinite Warfare رسما اعلام شد

اکتیویژن رسما زمان آغاز بتای چندنفره بازی Call of Duty: Infinite Warfare را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اعلام کرد.

در جریان رویداد Call of Duty XP بود که اکتیویژن از آغاز بتای چندنفره بازی Call of Duty: Infinite Warfare در ماه اکتبر خبر داد. اکنون این کمپانی رسما تاریخ دقیق آغاز نسخه بتا را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اعلام کرده است. متاسفانه، بتای چندنفره برای دارندگان رایانه‌های شخصی منتشر نخواهد شد.

بتای چندنفره این بازی در دو پایان هفته مختلف آغاز می‌شود. اولین سری شامل پیش‌خریدکنندگان نسخه پلی‌‌استیشن 4 بازی است که در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد. اولین پایان هفته در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۶ مهر) در ساعت ۲۰:۳۰ به اتمام می‌رسد. دومین سری از بتا شامل دارندگان هر دو نسخه پلی‌استیش 4‌ و ایکس‌باکس وان خواهد شد. در این سری نیز شما باید جزئی از پیش‌خریدکنندگان بازی باشید تا از تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران بتوانید به جمع تجربه کنندگان بتای چندنفره بپیوندید. دومین سری نیز در تاریخ ۲۴ اکتبر (۳ آبان) ساعت ۲۰:۳۰ به پایان می‌رسد.

با وجود اعلام تاریخ شروع بتای چندنفره، اکتیویژن و اینفینیتی وارد (Infinity Ward) هنوز جزئیاتی را در رابطه با محتوای این بتا اعلام نکرده‌اند. با این حال، این احتمال وجود دارد تا در اوایل ماه آینده و با نزدیک شدن به تاریخ آغاز بتا جزئیات کاملی را از ویژگی‌های بتای چندنفره بدست بیاوریم.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare و Call of Duty: Modern Warfare Remastered در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان‌ماه) برای هر سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده