نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

یوبیسافت: سری Assassin's Creed در صورت آماده بودن، بازخواهد گشت

بعد از ۶ سال، اتفاقی عجیب افتاد و امسال شاهد یک بازی از سری Assassin's Creed نیستیم؛ اما شرایط این‌گونه باقی نخواهد ماند!

با وجود اینکه سری محبوب و نام‌آشنای Assassin's Creed با Spin-offهای مختلف و البته فیلم سینمایی که اواخر سال جاری میلادی روی پرده سینماها خواهد رفت،‌ همچنان خود را در میدان دید دنیای سرگرمی نگه داشته اما بعد از ۶ سال متوالی که شاهد عرضه یک یا حتی دو نسخه از این مجموعه بودیم، امسال خبری از اساسین‌ها نخواهد بود. 

این شاید بهترین فرصت برای یوبیسافت و توسعه‌دهندگان این سری باشد تا نفسی تازه کنند و البته به فکر نوسازی و پیاده‌‌سازی ایده‌های بهتر روی این مجموعه پرطرفدار باشند. 

اگرچه بسیاری بر این باورند که بازی بعدی در این سری، طبیعتا باید سال ۲۰۱۷ عرضه شود اما خبری از مهر تایید سازندگان آن بر این شایعه نزدیک به حقیقت نیست. 

گیلِموت، مدیرعامل یوبی‌سافت در مصاحبه‌ای که با گیم‌اسپات داشت، به این موضوع پرداخت:

چیزی که ما در مراحل توسعه Assassin's Creed بعدی متوجه آن شدیم این بود که حالا این فرصت را داریم تا به پیشبرد این سری به سطحی دیگر فکر کنیم. به همین دلیل با خود گفتیم که ما همه زمان‌مان را به ساخت یک تجربه استتثنایی اختصاص خواهیم داد. پتانسل عظیمی برای انقلاب در این مجموعه وجود دارد؛ به همین دلیل ما مدل تجارتی خود در قبال این بازی را تغییر دادیم تا بتوانیم با یک تجربه بهتر بازگردیم. 

سپس گلیموت در پاسخ به این سوال که آیا سال ۲۰۱۷ شاهد یک بازی جدید در این سری خواهیم بود؟

این سری هر زمان که آماده بود، بازخواهد گشت. این زمانی است که ما احساس کنیم که چیزی برای عرضه خواهیم داشت. 

این‌که یوبیسافت به بزرگ‌ترین سری بازی خود دو سال بدون هیج بازی اصلی استراحت دهد، عجیب است و باید صبر کنیم و عکس‌العمل آن‌ها را ببینیم. آخرین بازی اصلی که در قالب این سری عرضه شده بود به سال ۲۰۱۵ و بازی Assassin's Creed Syndicate باز می‌گردد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده