// شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹

ویدیوی جدید Watch Dogs 2 برروی داستان و شخصیت منفی بازی تمرکز دارد

یوبیسافت در جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی Watch Dogs 2 به داستان و نمایش شخصیت بد بازی می‌پردازد.

در جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی بازی Watch Dogs 2 شاهد نمایش مارکوس هالووی، شخصیت اصلی داستان در کنار اعضای تیم هکرهای همراهش برای مقابله با Blume، کمپانی دستکاری داده هستیم.

از سوی دیگر دوسان نمک (Dusan Nemec)، مدیر ارشد فناوری کمپانی Blume و علاقمند به یوگا قرار دارد که به عنوان آنتاگونیست بعدی این دنباله جهان باز در نظر گرفته شده است. در نتیجه در طول داستان هالووی و تیم هکرهای «نخبه»‌ او در Dedsec در جنگی با هدف پایین کشیدن دوسان نمک و سازمان او خواهند بود. این ویدیو در کنار تمرکز برروی مهارت‌های هک بسیار Dedsec، تصاویری را نیز از پارکور و زد و خورد‌های هالووی با اسلحه‌های مختلف نشان می‌دهد. علاوه بر صحنه‌های جدید ویدیوی تازه منتشر شده تصاویری از تریلر پخش شده در کنفرانس سونی را نیز در بر می‌گیرد.

اوایل سال جاری، ایوز گیلموت (Yves Guillemot)، مدیر عامل یوبی‌سافت گفته بود که واچ داگز 2 به پرفروش‌ترین بازی در طول عمر ۳۰ ساله‌ کمپانی تبدیل خواهد شد. وی به طور خاص با اشاره به «یک‌پارچگی بیشتر» قابلیت‌های آنلاین و حالت Co-op، این دو ویژگی را عناصر تاثیر گذار در کمک به فروش بیشتر بازی اعلام کرده بود.

Watch Dogs 2 برای پشت سر گذاشتن اولین شماره از Watch Dogs، محصول سال ۲۰۱۴ باید بیش از ۹ میلیون نسخه به فروش برساند، این بازی در مکانی در شهر شیکاگو روایت می‌شد در حالی که اکنون شاهد روایت داستان در خلیج سان فرانسیسکو هستیم.

تاریخ عرضهWatch Dogs 2 در حال حاضر ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) اعلام شده است. این بازی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

|


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده