نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

سریال The Dark Tower در کنار نسخه سینمایی آن ساخته می شود

با وجود ساخت و اکران نسخه سینمایی The Dark Tower، نسخه تلویزیونی آن همچنان ساخته و در آینده پخش می‌شود.

کتاب فانتزی و حماسی کلاسیک استفان کینگ به نام برج تاریک (The Dark Tower) قرار نیست فقط یک اقتباس سینمایی باشد و علاوه بر نسخه سینمایی آن، یک سریال تلویزیونی نیز از آن ساخته و پخش می‌شود. نسخه سینمایی The Dark Tower سال آینده میلادی اکران می‌شود و حال اعلام شده است که یک سریال تلویزیونی براساس مجموعه The Dark Tower نیز در دست ساخت است و احتمالا پس از اکران نسخه سینمایی آن خبرهای بیشتری از آن خواهیم شنید. طبق خبری که وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی منتشر کرده است، تهیه کنندگان سونی در نظر دارند ۱۰ تا ۱۳ قسمت برای سریال The Dark Tower تولید و پخش کنند. این سریال قرار است اقتباسی از کتاب جادو و شیشه (Wizard and Glass) باشد که چهارمین کتاب از مجموعه حماسی کینگ است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد.

ادریس البا که در نسخه سینمایی The Dark Tower بازی کرده و در آن حضور دارد، برای بازی در سریال آن نیز قرارداد امضا کرده است و قرار است در کنار بازیگر ۱۵ ساله‌ای به نام تام تیلور نقش آفرینی کند، تیلور در نسخه سینمایی The Dark Tower نیز حضور دارد. بخش اصلی داستان سریال بر روی این دو شخصیت تمرکز دارد، داستان سریال سال‌ها قبل از حوادث فیلم اصلی رخ خواهد داد. فیلمبرداری سریال قرار است از سال ۲۰۱۷ آغاز شود و پخش آن برای سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است، اگر چه انترتینمنت ویکلی اضافه می‌کند که سونی تاکنون با هیچ شبکه‌ای براش پخش این سریال به توافق نرسیده است.

The Dark Tower

فیلم The Dark Tower قرار است در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۷ (۵ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود. البا نقش یک هفت تیر کش به نام رولاند دشاین را ایفا خواهد کرد و متیو مک کانهی برای بازی در نقش یک جادوگر اهریمنی به نام والتر پادیک ملقب به مرد سیاه پوش، در این فیلم حضور خواهد داشت. کارگردانی این فیلم بر عهده نیکولای آرسل خواهد بود که سابقه ساخت فیلم «یک رابطه سلطنتی» (A Royal Affair) را در کارنامه دارد که برای این فیلم‌ نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده است. در ماه جولای‌ (تیر)، اولین تصاویر رسمی فیلم The Dark Tower منتشر شد و انتظار می‌رود اولین تریلر این فیلم به زودی منتشر شود. مجموعه The Dark Tower شامل ۸ رمان می‌شود که توسط استفان کینگ نوشته و منتشر شده است، این کتاب‌ها بین سال‌های ۱۹۸۲ تا ۲۰۱۲ منتشر شده‌اند. این کتاب‌های ترکیبی از تم‌های وسترن کلاسیک با عناصر ترسناک، علمی تخیلی، فانتزی و غیره است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده