نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱

وام بر روی کالای شما؛ بدون ضامن / بدون بهره

مطمئنا اگر دقت کرده باشید دور و بر همه ما پر است از کالاهای نو و دسته دومی که خیلی بکارمان نمی آیند؛ نه از آنها استفاده می‌کنیم و نه دلمان می آید آنها را دور بریزیم. با این همه، تصور کنید چه سرمایه هنگفتی اطراف ما در حال خاک خوردن است!

وسایلی که به کارمان نمی‌آیند تنها در گوشه‌ای از کمد یا انباری خانه‌هایمان جا گرفته و در حال خاک خوردن هستند در حالی که ممکن است فرد دیگری حتی در شهری به غیر از شهر خودمان به آن کالا احتیاج داشته باشد و حتی حاضر باشد بابت خرید آن هزینه پرداخت کند. حال اگر شما از آن اطلاع داشته باشید نه تنها می‌توانید کسب درآمد انجام دهید، بلکه می‌توانید کالای مورد نیاز خود را با کمترین هزینه تهیه نمایید .

با این همه، تصور کنید چه سرمایه هنگفتی اطراف ما در حال خاک خوردن است!

موضوعی که درباره آن می‌خواهیم صحبت کنیم، مفهوم جدیدی از ارائه تسهیلات به مشتریان است که برای اولین بار توسط تیمی متشکل از برترین متخصصین حوزه اقتصاد وآی‌تی کشور ارائه شده و کارکرد آن بر اساس ارزشگزاری بروی کالاهای نو و دسته دوم آنها، تا سقف ۷۰ درصد ارزش واقعی کالا است.

در اصل این ایده، شکلی نوین، مدرن و کاربردی‌تر از همان مبادلات سنتی است که بر اساس مقتضیات امروز مشتریان تغییر یافته است و هدف اصلی آن رونق بازار جذاب و پر طرفدار تهاتر است.

اما نحوه دریافت وام چگونه است؟ 

پس از ورود به سایت، عکس و توضیحات محصول خود را برای کارشناسان سایت ارسال کرده تا پس از تایید و اعلام مبلغ وام مورد تایید ایشان، حداکثر تا سقف ۷۰ درصد از ارزش محصول خود، اعتبار دریافت کرده تا هم کالای خود را در معرض فروش قرار دهید و هم بتوانید با وام دریافتی، از تالار سایت، کالای مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

در حقیقت کالای شما، حکم ضامن شما را ایفا می‌کند.

آنلاین حراجی چیست؟

ایده بکر و جذاب این سایت، بعد از پایه‌ریزی آن توسط تیمی جوان و حرفه‌ای در حوزه IT و بازاریابی؛ در آبان سال ۱۳۹۴ عملی شد.

این یک سایت فروشگاهی نیست، فروشگاه شخصی شماست که هر آنچه برای خرید و فروش به آن نیاز دارید را برایتان مهیا کرده است. پایه اصلی سایت برگزاری مزایده آنلاین کالا توسط خود کاربران است. بدین صورت که شما کالای خود را، چه نو و چه دست دوم، با در نظر گرفتن یک قیمت پایه و مشخص کردن یک بازه زمانی، ضمن معرفی آن در سراسر کشور، به بالاترین پیشنهاد بفروش می‌رسانید .

خرید، فروش، کسب درآمد، انبار داری رایگان، تبلیغات حرفه‌ای، حمل و ارسال کالا

این همه آن چیزیست که استارت آپ پیشنهادی ما گرد هم آورده که باعث می‌شود شما را تقریبا از هر نوع هزینه‌ای مانند اجاره مغازه، فروشنده حرفه‌ای، تبلیغات گسترده و سراسری، انبارداری، مالیات و هر چیز دیگری که به راه‌اندازی کسب و کارتان مربوط می‌شود، بی‌نیاز کند.

فراموش نکنید رقابت، مهم‌ترین دلیل ارائه خدمات نوین در بازار هدف، یعنی مصرف‌کنندگان، نقش اصلی را ایفا می‌کند .

از دیگر خدمات این سایت :

پایان رپورتاژ آگهی/ 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده