نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۳

صحنه‌های گذشته و تاریخی فیلم Assassin's Creed به زبان اسپانیایی خواهد بود

طبق گفته سازندگان فیلم Assassin's Creed، بازیگران در صحنه‌های قدیمی و گذشته فیلم به زبان اسپانیایی صحبت خواهند کرد.

حدود سه ماه تا اکران فیلم کیش یک آدم کش (Assassin’s Creed) بیشتر باقی نمانده است. بخش عمده‌ای از فیلم در قرن ۲۱ میلادی و زمان حال رخ می‌دهد، با این حال این فیلم به گذشته و قرن ۱۵ میلادی نیز باز می‌گردد که طبق گفته سازندگان آن، بازیگران در این صحنه‌ها به زبان اسپانیایی صحبت خواهند کرد. به نقل از وب‌سایت گیمزرادار، جاستین کورزل، کارگردان فیلم Assassin's Creed، در مصاحبه با مجله توتال فیلم این خبر را تایید و اعلام کرد. جاستین کورزل در این رابطه می‌گوید:

این واقعیت است که این ایده را من دوست داشتم و کمپانی New Regency، کمپانی تولید کننده فیلم، این ایده را با آغوش باز پذیرفت. ما در شروع کار صحبت کردن به زبان انگلیسی را امتحان کردیم، اما چیزی که واقعا شفاف و روشن بود، این بود که ما می‌خواستیم به عقب برگردیم و تولید فیلم را با صحبت به زبان زیبای اسپانیایی شروع کنیم. این واقعا به فضا و آهنگ فیلم کمک می‌کند.

حدود ۶۵ درصد فیلم Assassin's Creed در زمان حال رخ می‌دهد و تنها ۳۵ درصد در گذشته اتفاق خواهد افتاد، یوبی‌سافت در مورد دلایل این کار در E3 امسال توضیحاتی ارائه کرده است. با این حال، یوبی‌سافت همچنان اعتقاد دارد این فیلم سودآوری چندانی برای این کمپانی در پی نخواهد داشت. به تازگی تصاویر جدیدی از شخصیت کالوم لینچ / اگیلار در این فیلم منتشر شده است. مایکل فاسبندر، ماریون کوتیار، جرمی آیرونز، برندن گلیسون و مایکل کی ویلیامز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Assassin's Creed حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Assassin’s Creed برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ (۱ دی ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده