// جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

معرفی بازی موبایل Paname

Paname بازی‌ای ساده و دوست داشتنی برای دوست‌داران بازی‌های موبایلی است.

Paname یک بازی بی‌پایان با سبک و شیوه‌ی بازی جدید است که برای پلتفرم اندروید به صورت رایگان در اختیار دوست‌داران بازی‌های موبایلی قرار گرفته است. این بازی توسط توسعه‌دهنده‌ای مستقل به نام Laurent Bakowski تولید شده است.

این بازی به تازگی در اپ‌استورها ارایه شده است اما با این وجود با توجه زیادی از طرف کاربران مواجه شده است. Paname را از دسته بازی‌هایی می‌توان در نظر گرفت که در هر موقعی که بیکار شده باشید می‌توانید از آن برای پر کردن وقت‌تان استفاده کنید.

بازی بسیار ساده است اما حرفه‌ای شدن در آن بسیار مشکل

فضای گرافیکی بازی بسیار ساده طراحی شده است اما با این وجود لذت خاصی را در حین بازی برای کاربر به ارمغان می‌آورد. وقتی که بازی را شروع می‌کنید با یک صفحه‌ای که پس‌زمینه‌ی آن ساختمان‌های بلند خاکستری و سیاه است و در گوشه‌ی تصویر ماه با درخشندگی تمام حضور دارد. در وسط تصویر نیز یک گربه با سیبیلی شبیه به سیبیل انسان وجود دارد که به صورت مکرر در حال بالا و پایین پریدن است. وظیفه‌ی شما کمک کردن به این گربه‌ است تا از روی ساختمان‌ها بپرد و تا جایی که می‌تواند به مسیر خود ادامه دهد.

تصویر درون بازی paname

نوآوری جالبی که در این بازی وجود دارد شیوه‌ی برخورد با فضا یا محیط بازی‌ است. شما کنترلی روی حرکت گربه ندارید بلکه باید محیط یا همان شهر را جابه‌جا کنید و گربه را به سلامت از خطرات عبور دهید. هم‌زمان با اینکه گربه درحال بالا و پایین پریدن است شما باید برروی گوشه‌ی سمت راست تصویر ضربه بزنید و نگه‌دارید و به سمت چپ یا راست بکشید تا شهر زیر پای گربه با حرکتی دایره‌ای جابه‌جا شود. در میانه‌ی راه یا مسیر پرش گربه نقاطی وجود دارد که ساختمانی نیست که گربه‌ روی آن پرش کند پس حواستان باشد که نقطه‌ای که گربه را در آن فرود می‌آورید خالی نباشد. شاید بازی و روند آن بسیار ساده جلو کند اما حرفه‌ای شدن در آن کار بسیار مشکلی است. نکته‌ی بسیار جالب و دوست‌داشتنی بازی موسیقی مناسب این بازی و همخوانی آن با فضای گرافیکی عجیب آن است.

دانلود از گوگل‌پلی


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده