نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

دیزنی انتظار ندارد فیلم Rogue One مانند The Force Awakens فروش عالی داشته باشد

کمپانی دیزنی انتظار ندارد فیلم Rogue One فروش فوق العاده‌ای مانند The Force Awakens در باکس آفیس داشته باشد.

حدود سه ماه تا اکران فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) بیشتر باقی نمانده است. اکران فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) در کریسمس سال گذشته میلادی با موفقیت تجاری بزرگی همراه بود، با این حال دیزنی انتظار ندارد فیلم Rogue One: A Star Wars Story نیز موفقیت فوق العاده‌ای را مانند فیلم The Force Awakens در باکس آفیس امسال داشته باشد هرچند انتظار فروش بالایی از فیلم دارد. به نقل از ورایتی، باب ایگر، رئیس کمپانی والت دیزنی، در جریان کنفرانس گلدمن ساکس گفت:

ما هرگز این احساس و انتظار را نداریم که این فیلم در سطح فیلم The Force Awakens در باکس آفیس امسال ظاهر شود.

وی در ادامه گفت که نتایج و واکنش به بازاریابی و تبلیغات فیلم بسیار مثبت بوده است:

میزان علاقه‌مندی به فیلم Rogue One مانند فیلم The Force Awakens بالا بوده است.

مدیر اجرایی دیزنی در ادامه اشاره کرد که به تازگی بخش‌هایی از فیلم Rogue One: A Star Wars Story را تماشا کرده است و گفت که این فیلم از نظر خط داستانی و روایت آن در دنیای جنگ ستارگان بسیار جالب و زیبا بوده است و او پیش از آن صحبت گفته بود با توجه به چیزهایی که دیده است، این فیلم را بسیار دوست دارد. علاوه بر این، ورایتی اضافه می‌کند که علاوه بر فیلم Rogue One و فیلم مستقل هان سولو (Han Solo) که قرار است داستان و منشا این شخصیت محبوب را روایت کند، دیزنی در حال برنامه ریزی برای ساخت و تولید سومین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) برای اکران در سال ۲۰۲۰ میلادی است.

فیلم Star Wars: The Force Awakens در زمان اکران خود در سال گذشته توانست رکورد‌های متعددی را بشکند و توانست به عنوان سومین فیلم در دنیا تبدیل شود که فروش جهانی آن از مرز ۲ میلیارد دلار عبور کرده است. فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد و باید صبر کرد و دید فیلم جدید دیزنی و لوکاس‌فیلم در باکس آفیس امسال چگونه عمل خواهد کرد و در نهایت چه میزان فروش خواهد کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده