// پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

سازندگان Gears of War 4 در مورد فضای مورد نیاز و زمان دانلود این بازی می‌گویند

بنظر می‌رسد بازی Gears of war 4 بر روی ایکس‌باکس وان به زودی قابل دانلود خواهد شد.

با نزدیک شدن به عرضه بازی Gears of War 4 مایکروسافت، ناشر بازی Gears of War 4، تصمیم گرفته تا در مورد مسائل مهمی نظیر زمان پری‌لود (Pre-Load) شدن بازی و فضای مورد نیاز آن بر روی و کنسول‌ها صحبت کند.

آدام فلچر، مدیر جامعه بازی Gears of War 4، در اکانت توئیتر خود اعلام کرده که بزودی اطلاعات دقیقی از زمان پری‌لود بازی اعلام خواهیم کرد. با این وجود یک سری شایعات بگوش می‌رسد که این بازی چند روز زودتر از زمان عرضه یعنی در تاریخی حول ۱۶ مهر ماه (۷ اکتبر میلادی) برای پری‌لود در دسترس قرار بگیرد.

از طرفی کسانی که نسخه آلتیمیت ادیشن این بازی را خریداری کرده‌اند در تاریخ ۱۶ مهر یعنی ۴ روز زودتر از عرضه رسمی قادر به بازی کردن هستند. با تمام این تفاسیر امکان دارد بزودی شاهد پری‌لود شدن این بازی باشیم. همچنین در مورد فضای مورد نیاز، با توجه به فضای نسخه رایانه‌های شخصی که ۸۰ گیگابایت است، احتمال می‌رود بر روی ایکس‌باکس وان نیز شاهد حجمی حول و هوش همین رقم باشیم. البته فلچر در ادامه صحبت‌های خود گفته که به هیچ‌وجه نباید فضای مورد نیاز نسخه پی‌سی را شاخصی برای فضای مورد نیاز این بازی بر روی ایکس‌باکس وان قرار بدهیم.

بازی Gears of War 4 در تاریخ ۲۰ مهر ماه (۱۱ اکتبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی مبنی بر ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده