// چهار شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸

بازی Gears of War 4 برای برخی از کارت های گرافیک انویدیا رایگان ارائه می‌شود

انویدیا در جدیدترین آگهی تبلیغاتی خود از ارائه رایگان بازی Gears of Wars 4 با خریداری برخی کارت‌های گرافیکی خبر داده است.

انویدیا (Nvidia)، تولیدکننده کارت‌های گرافیک، امروز با انتشار یک آگهی تبلیغاتی از ارائه رایگان یک نسخه از بازی Gears of War 4 برروی رایانه‌های شخصی در صورت خریداری برخی از کارت‌‌های گرافیک GTX یا سیستم مبتنی بر کارت GTX خبر داد.

از امروز، خریداری کارت‌های گرافیک GTX 1080 یا GTX 1070 یا یک سیستم شامل کارت‌های گرافیکی فوق، یک نسخه دیجیتالی رایگان از Gears of War 4 را به همراه خواهد داشت. این پیشنهاد تا تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۱۶ (۹ آبان) ادامه دارد. در حال حاضر دو کارت گرافیک فوق به ترتیب قیمت ۷۰۰ دلار و ۴۵۰ دلار برای خرید در دسترس هستند. این در حالی است که رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌های مبتنی بر GTX با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند.

همکاری مایکروسافت با انویدیا برای این آگهی تبلیغاتی با توجه به استفاده ایکس‌باکس وان از چیپ ای‌ام‌دی (AMD) جالب به نظر می‌رسد. با توجه به معرفی ایکس‌باکس اسکورپیو باید به انتظار آینده برای مشاهده ویژگی‌های این کنسول و همکاری مایکروسافت با سایر شرکت‌ها نشست.

Gears of War 4 یکی از بازی‌های پشتیبانی شده توسط خدمات Xbox Play Anywhere است. به این ترتیب انویدیا با اشاره به این موضوع، اعلام کرد که با دریافت کد به واسطه خریداری کارت گرافیک، یک نسخه از بازی را برروی ایکس‌باکس وان نیز دریافت خواهید کرد. این پیشنهاد اکنون از طریق فروشگاه انویدیا و سایر خرده فروش‌ها در دسترس قرار دارد. با این حال، انویدیا تاکید کرده است که قبل از خرید از حضور فروشنده در این برنامه تبلیغاتی اطمینان حاصل کنید.

در خبری دیگر از بازی Gears of War 4‌ برای رایانه‌های شخصی، مایکروسافت سیستم مورد نیاز، پیشنهادی و فضای مورد نیاز برای نصب این بازی را در ماه آگوست اعلام کرد. برای آنکه بتوانید این بازی را برروی رایانه‌ شخصی خود تجربه کنید، باید بروزرسانی سالگرد ویندوز 10 را نصب کنید. علاوه بر این، با توجه به ویژگی‌های گسترده Gears of War 4، فضای مورد نیاز برروی هارد جهت نصب این بازی ۸۰ گیگابایت اعلام شده است. زومجی پیش از این لیست کامل سیستم مورد نیاز را منتشر کرده بود.

ویدیوی انتشار Gears of War 4 در هفته جاری منتشر شد که می‌توانید آن را در زومجی تماشا و دانلود کنید. Gears of War 4 در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) منتشر می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده