نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۸

جان فاورو برای بازی در نقش هپی هوگان در فیلم Spider-Man: Homecoming باز خواهد گشت

جان فاورو، کارگردان دو قسمت اول و بازیگر هپی هوگان در سه گانه مرد آهنی (Iron Man)، برای بازی در این نقش در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) باز خواهد گشت. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق خبری که ورایتی منتشر کرده است، جان فاورو، بازیگر نقش هپی هوگان، راننده و دستیار شخصی تونی استارک با بازی رابرت داونی جونیور، که در سه گانه فیلم‌های Iron Man به ایفای نقش پرداخت، برای بازی در این نقش در فیلم Spider-Man: Homecoming باز خواهد گشت. فاورو در حالی قرار است در فیلم جدید مارول استودیو و سونی پیکچرز به ایفای نقش بپردازد که کارگردانی دو قسمت اول فیلم Iron Man را نیز بر عهده داشته است. فاورو اخیرا کارگردانی فیلم موفق کتاب جنگل (The Jungle Book) را بر عهده داشته و همچنین صداپیشگی شخصیت Pygmy Hog را نیز انجام داده است.

Jon Favreau Happy Hogan

کارگردانی فیلم Spider-Man: Homecoming بر عهده یان واتس خواهد بود. در این فیلم بازیگرانی چون تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، کنت چوی، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه، مارتین استار، لوگان مارشال-گرین، آبراهام عطا، آنگوری رایس، مایکل ماندو، مارتا کلی، تایرون وودلی، جی جی توتا، ایزابلا آمارا، جورج لندبورگ جونیور، مایکل چرنس، هانیبال بورس و رابرت داونی جونیور حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man: Homecoming بر عهده جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستین، نویسنده و کارگردان فیلم تعطیلات (Vacation) است و با توجه به گفته کوین فیگ، رئیس مارول استودیو، این شخصیت بخشی از دنیای سینمایی مارول است.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود و نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط مارول و با همکاری و مشارکت سونی تولید و اکران می‌شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده