نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

نویسندگان Deadpool با پرداخت هزینه ها توسط رایان رینولدز در پشت صحنه فیلم حضور داشتند

نویسندگان فیلم ددپول (Deadpool) فاش ساختند، رایان رینولدز به جای کمپانی فاکس قرن بیستم، هزینه آن‌ها را برای حضور در کنار تیم تولید در زمان فیلمبرداری فیلم پرداخت کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

زمانی که فیلمبرداری فیلم Deadpool آغاز شده بود، کمپانی فاکس قرن بیستم هزینه‌های رت ریز و پل ورنیک، نویسندگان فیلمنامه فیلم، را برای حضور در کنار تیم تولید در زمان فیلمبرداری پرداخت نمی‌کند. این نکته مهم است که رایان رینولدز که در تیم خلاق این فیلم حضور داشته است، هزینه‌های آن‌ها را برای حضور این دو نفر در زمان فیلمبرداری فیلم پرداخت کرده است. ریز و ورنیک در مصاحبه با برنامه Geeking Out شبکه AMC، تایید کردند که به خاطر سخاوت ریندولز بود که آن‌ها در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Deadpool حضور داشتند. آن‌ها در این رابطه می‌گویند:

ما در تمام روزهای فیلمبرداری در پشت صحنه فیلم حاضر بودیم. جالب اینجا است که رایان می‌خواست که ما آنجا باشیم، ما به مدت ۶ سال بر روی این پروژه کار کردیم. این تیم، واقعا یک تیم خلاق بود که هسته اصلی آن از ما، رایان و تیم میلر، کارگردان فیلم، تشکیل می‌شد. جالب اینجا بود که کمپانی فاکس حاضر نبود هزینه‌های ما را برای حضور در کنار تیم تولید در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم پرداخت کند و رایان رینولدز از پول خودش هزینه‌ها ما را پرداخت کرد.

ورنیک و ریز در گذشته کار نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) و جی.آی.جو: تلافی (G.I. Joe: Retaliation) را بر عهده داشته‌اند. آن‌ها همچنین در تیم نویسندگان فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2) و یک فیلم که قرار است براساس مجموعه بازی Watch Dogs محصول کمپانی یوبی‌سافت ساخته شود، حضور خواهند داشت. نسخه بلوری و خانگی فیلم Deadpool مدتی است که عرضه شده و در دسترس عموم است. علاوه بر رینولدز، ستارگانی دیگری چون مورینا بکرین، اد اسکرین، تی جی میلر و برایانا هیلدبرند نیز در این فیلم حضور داشتند. فیلم Deadpool رکوردهای متعددی را در زمان اکرانش از خود به جا گذاشت، این فیلم توانست دومین فروش برتر قسمت اول فیلم‌های ابرقهرمانی در تاریخ باکس آفیس آمریکا پس از فیلم مرد عنکبوتی (Spider-Man) محصول سال ۲۰۰۲، باشد، همچنین در حال حاضر این فیلم، پر فروش‌ترین فیلم درجه سنی بزرگسال تاریخ باکس آفیس است.

فیلمبرداری دنباله فیلم Deadpool از اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز خواهد شد. تاکنون حضور هیچ بازیگر دیگری در فیلم Deadpool 2 اعلام نشده است، اما استفن لانگ که اخیرا در فیلم ترسناک نفس نکش (Don't Breathe) به ایفای نقش پرداخته است، برای بازی در نقش کیبل در این فیلم ابراز علاقه کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده