نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

مری الیزابت وینستد به جمع بازیگران فصل سوم سریال Fargo پیوست

مری الیزابت وینستد، بازیگر سریال مرگ مغزی (BrainDead)، به جمع بازیگران فصل سوم سریال فارگو (Fargo) اضافه شد.

مری الیزابت وینستد، بازیگر سریال BrainDead و فیلم سینمایی شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد (Ten Cloverfield Lane)، به جمع بازیگران مجموعه سریال Fargo پیوست، این سریال توسط نوآ هاولی نوشته، ساخته و پخش می‌شود. طبق قرارداد وینستد، سریال درام و کمدی BrainDead محصول شبکه CBS، نسبت به سریال Fargo برای وی اولویت بیشتری خواهد داشت، به این معنا که فیلمبرداری و برنامه تولید فصل دوم سریال BrainDead با فصل سوم Fargo تداخل پیدا کند، وینستد تنها در سریال BrainDead حضور خواهد داشت و از بازی در سریال Fargo کناره‌گیری خواهد کرد.

طبق شایعاتی که منتشر شده است، اتفاقات فصل سوم سریال Fargo در سال ۲۰۱۰ و پس از حوادث فصل اول، رخ می‌دهد. هنوز معلوم نیست چگونه اتفاقات فصل سوم به حوادث فصل اول در شروع سریال مرتبط می‌شود، اما هیچ یک از بازیگران فصل اول قرار نیست در فصل سوم بازگردند. وینستد قرار است نقش نیکی سوانگو را در این سریال بازی کند، او شخصیتی حیله‌گر و فریبنده است که به خاطر شور و علاقه زیادش به قمار در زندان به سر می‌برد. در شروع سریال به وی آزادی مشروط می‌خورد و آزاد می‌شود. او به عنوان یک زنی که همیشه برنامه و نقشه دارد و با تمرکز و فکر کردن حداقل یک قدم از مخالفان و رقیبانش جلوتر است، توصیف شده است.

Mary Elizabeth Winstead in 10 Cloverfield Lane

ایوان مک گرگور به عنوان بازیگر نقش اصلی مرد در فصل سوم سریال Fargo حضور دارد، او قرار است ایفاگر نقش امت و ری استاسی، برادران دو قلو، در فصل سوم این سریال باشد، این برای اولین بار است که مک گرگور نقشی مهم و اصلی را در یک سریال تلویزیونی بازی می‌کند. کری کن، بازیگر سریال باقی ماندگان (The Leftovers)، دیگری بازیگری است که حضورش در فصل سوم این سریال تایید شده است، او قرار است نقش گلوریا برگل را بازی کند که رئیس پلیس منطقه دره ادنا و مادری که به تازگی طلاق گرفته، است که در درک دنیای جدیدی که پیرامونش را فرا گرفته مشکل دارد. دنیایی که در آن مردم بیشتر از آنکه با افرادی که پیش رویشان هستند ارتباط بر قرار کنند با تلفن همراهشان در ارتباط هستند.

قرار است تولید و فیلمبرداری فصل سوم Fargo از اواخر سال جاری میلادی آغاز شود و این سریال قرار است در زمان نامشخصی از سال ۲۰۱۷ از شبکه FX پخش شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده