نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۱

جزییات بسته الحاقی City Living بازی The Sims 4

الکترونیک آرتز جزییات بسته الحاقی City Living بازی The Sims 4 را اعلام کرده است.

بسته الحاقی جدید بازی سیمز ۴ با نام City Living در تاریخ ۱۱ آبان عرضه خواهد شد و ویژگی‌های جالبی به بازی اضافه خواهد کرد. این بسته ۴۰ دلاری باعث می‌شود تا دنیای بازی با اضافه شدن یک شهر جدید به نام San Myshuno که خود شامل ۴ منطقه است، بزرگ‌تر از قبل شود. پیش از این در بازی شاهد خانه‌های بزرگ و کوچکی بودیم که پس از عرضه این بسته الحاقی، امکان رفتن به آپارتمان‌ها نیز به بازی اضافه می‌شود.

این نوع جدید از خانه‌ها، چالش‌های جدیدی پیش‌روی گیمر‌ها قرار می‌دهند که پیش‌تر در بازی مشاهده نشده است. برای مثال، اگر تغییرات زیادی در ساختار داخلی خانه‌تان اعمال کنید، این امر به مذاق صاحب‌خانه خوش نیامده و باعث بروز مشکلاتی برای شما خواهد شد. به‌علاوه به مرور زمان و در صورتی که شرایط مالی شخصیت‌تان بهتر شود، می‌توانید به پنت‌هاوس‌ها نقل مکان کرده و زندگی بسیار مفرحی را تجربه کنید. این مورد هم برای اولین بار با بسته City Living به بازی اضافه شده است و EA اعلام کرده که زندگی در این نوع خانه‌ها، «تجربه‌ای کاملا جدید و متفاوت» خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های DLC بازی، می‌توان به اضافه شدن سه شغل جدیدِ سیاست‌مدار، منتقد و فعال شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی اشاره کرد. به‌علاوه شاهد اضافه شدن مکان‌ها و رویداد‌های جدیدی نیز به بازی خواهیم بود و پنج فستیوال هم از جمله دیگر مواردی است که در City Living قادر به تجربه آن خواهید بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده