نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

بازی موبایل King’s Knight: Wrath of the Dark Dragon معرفی شد [TGS2016]

کمپانی اسکوئر انیکس بازی King’s Knight: Wrath of the Dark Dragon را برای اندروید و iOS رونمایی کرد.

طی برگزاری TGS 2016، اسکوئر انیکس (Sqaure Enix) پس از سال‌ها نسخه‌ی جدیدی از بازی King’s Knight را به طرفداران‌اش معرفی کرد. بازی King’s Knight ساخته‌ای متفاوت (و البته نه‌چندان موفق) در سبک شوتم آپ به شمار می‌رود که نسبت به سری فاینال فانتزی، دیگر ساخته‌ی کمپانی ژاپنی، قدمت بیشتری دارد. این بازی اولین‌بار طی سال ۱۹۸۶ برای کنسول NES در کشور ژاپن منتشر شد و اکنون، به مناسب سی ساله شدن بازی، اسکوئر انیکس از نسخه‌ی تازه‌ی آن رونمایی کرده است.

بازی جدید King’s Knight: Wrath of the Dark Dragon نام دارد و برای اسمارت‌فون‌ها در نظر گرفته شده است. این بازی اکشن-نقش‌آفرینی، شخصیت‌های نسخه‌ی اول را، این‌بار با گرافیک چندوجهی، وارد یک ماجراجویی دیگر می‌کند و شامل یک بخش چندنفره هم هست که در آن تا چهار بازیکن می‌توانند در کنار یکدیگر بازی را پیش ببرند. اسکوئر انیکس تریلری را هم برای Wrath of the Dark Dragon منتشر کرده که در ثانیه‌های پایانی آن می‌توانیم چهار شخصیت اصلی فاینال فانتزی 15 را ببینیم که سرگرم تجربه کردن این بازی در گوشی‌های موبایل‌شان هستند!


بازی King’s Knight: Wrath of the Dark Dragon قرار است در سال جاری میلادی برای اندروید و iOS منتشر شود و به‌طور رایگان (Free-to-Play) در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده