نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

دو پوستر جدید از فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر شد

حدود سه ماه تا اکران فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) باقی مانده و حال لوکاس‌فیلم دو پوستر جدید و بین المللی از این فیلم منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اولین فیلم مستقل و فرعی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) به نام Rogue One: A Star Wars Story حدود سه ماه دیگر به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. حال دو پوستر جدید و بین المللی فیلم اخیرا منتشر شده است که جین آرسو با بازی فلیسیتی جونز، به همراه سلاح مرگبار ستاره مرگ در این دو پوستر بیش از هر چیزی خود نمایی می‌کنند. شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را مشاهده کنید:

همچنین در خبر جدیدی که منتشر شده است، یک آهنگساز جدید به فیلم Rogue One: A Star Wars Story اضافه شده است. الکساندر دسپلا، برنده جایزه اسکار در سال ۲۰۱۵ برای موسیقی فیلم هتل بزرگ بوداپست (The Grand Budapest Hotel)، در ابتدا برای نوشتن و ضبط موسیقی فیلم Rogue One استخدام شده بود. با این حال، طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، مایکل جاکینو، آهنگساز انیمیشن درون و بیرون (Inside Out)، جانشین دسپلا در این فیلم شده است. این سایت اضافه می‌کند در مراحل پس از تولید فیلم آهنگساز تغییر کرده است و در تابستان و زمان فیلمبرداری دوباره تغییرات نسبتا گسترده‌ای در فیلم انجام شده است. با این حال دسپلا دیگر در فیلم حضور نخواهد داشت و کار آهنگسازی و تولید آن بر عهده جاکینو است، او با دیزنی در انیمیشن‌های پیکسار و همچنین جدیدترین فیلم مارول به نام دکتر استرنج (Doctor Strange)، همکاری کرده است.

در طول هفته‌های اخیر دو تریلر جدید از فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر شده است، در حاشیه المپیک ۲۰۱۶ ریو، لوکاس‌فیلم دومین تریلر فیلم Rogue One: A Star Wars Story را منتشر کرد. پس از آن، این استودیو نسخه بین المللی این تریلر را که شامل صحنه‌های جدیدی بود، به صورت آنلاین منتشر کرد.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد و علاوه بر جونز، بازیگران دیگری چون بن مندلسون، مدز میکلسن، دیگو لونا، دانی ین، جیانگ ون، آلن تودیک، ریز احمد و فارست ویتاکر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده