نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

پخش سریال Star Trek: Discovery تاخیر خورد

شبکه CBS اعلام کرد که شروع پخش سریال پیشتازان فضا: اکتشاف (Star Trek: Discovery) از ماه ژانویه تا ماه می سال ۲۰۱۷ عقب افتاده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طرفداران پیشتازان فضا (Star Trek) باید زمان بیشتری را برای شروع پخش سریال علمی تخیلی و بازگشت آن به تلویزیون، صبر کنند. طبق خبری که منتشر شده است، شروع پخش سریال Star Trek: Discovery با چند ماه تاخیر نسبت به زمانی که پیش از این اعلام شده است، آغاز خواهد شد. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده است، این سریال اکنون قرار است در ماه می ۲۰۱۷ از شبکه CBS پخش شود. در ابتدا قرار بود پخش این سریال از ماه ژانویه ۲۰۱۷ آغاز شود. برایان فولر، سازنده سریال، به همراه الکس کورتزمن، تهیه کننده سریال، بیانیه‌ای مشترک در این رابطه منتشر کرده‌اند. در این بیانیه آمده است:

ماموریت و مسئولیت ما از بازگشت Star Trek به تلویزیون و انتشار سریال آن این است که طرفداران و تازه واردان به طور یکسان بتوانند با سریال ارتباط برقرار کنند که این تصورات ما از سریال در دوران کودکی تقویت شده و رشد کرده است. هدف ما خلق یک رویای بزرگ و ارائه موفق آن است و این بدان معناست که مطمئن شویم خواسته‌های طبیعی و پس از تولید ما برای سریال تحقق یابد تا داستان سریال به طور کامل در فضا رخ دهد و زمانی که به روی آنتن برود بتواند پاسخگو نیازها باشد، که نتیجه آن به خطر افتادن کیفیت آن منجر نشود.

پیش از پایان تولید، این واقعیت است که ما با شرکای خود در CBS ارزیابی‌هایی انجام داده‌ایم و آن‌ها موافقت کردند که سریال Star Trek سزاوار بهترین‌ها است و این چند ماه اضافه به ما کمک خواهد کرد تا ما به یک چشم انداز موفق دست پیدا کنیم و همه ما بتوانیم به آن کاملا افتخار کنیم.

Star Trek: Discovery Spaceship

جزئیات بیشتری در مورد تغییرات احتمالی در سریال منتشر نشده است. در حال حاضر سریال Star Trek: Discovery همچنان قرار است در ۱۳ قسمت ساخته و پخش شود که اولین قسمت آن از شبکه تلویزیونی CBS منتشر خواهد شد و پس از آن کاربران سرویس دیجیتالی و استریم این شبکه می‌توانند این سریال را بر روی این سرویس مشاهده کنند. شبکه استریم نت‌فلیکس حق پخش این سریال را در خارج از آمریکا و کانادا بدست آورده است و هر قسمت آن را ۲۴ ساعت پس از پخش آن در آمریکا، بر روی سرویس خود منتشر و پخش خواهد کرد. در کانادا، این سریال بر روی شبکه استریم CraveTV پخش خواهد شد. ماه گذشته اعلام شد که شخصیت اصلی سریال یک ستوان است که در تضاد با شخصیت‌های اصلی سریال‌های گذشته Star Trek است که در آن شخصیت اصلی کاپیتان بوده‌ است. فولر در مصاحبه با پولیگان می‌گوید:

اکنون داستان برای من بخاطر اینکه از منظر یک کاپیتان نیست، جذاب است. ما شش سریالی که پیش از این مشاهده کردیم، از نگاه و دید یک کاپیتان بود و ما می‌خواستیم اینجا یک کار متفاوت را انجام دهیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده