نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

نظرسنجی: کدام هدست واقعیت مجازی عملکرد بهتری خواهد داشت؟

در این نظرسنجی دوست داریم به ما بگویید که از نظر شما کدام هدست واقعیت مجازی عملکرد بهتری ارائه خواهد کرد؟

سال ۲۰۱۶ بدون شک سال هدست‌های واقعیت مجازی است. تا به امروز هدست‌های آکیولس ریفت، HTC Vive و البته چندین هدست مخصوص گوشی‌های موبایل عرضه شده‌اند و ماه آینده هم هدست پلی‌استیشن VR برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. به همین دلیل هم در این قسمت از نظرسنجی هفتگی زومجی، تصمیم گرفتیم سراغ این مقوله رفته و نظر شما را در مورد آن جویا شویم؛ اینکه به نظر شما، کدام یک از این هدست‌ها در طولانی مدت عملکرد بهتری خواهند داشت؟ هدست‌های موبایل به دلیل تعداد بالای گوشی‌های موبایل، هدست‌هایی چون آکیولس و وایو به دلیل قدرت سخت‌افزاری بالاتر یا هدست پلی‌استیشن VR به دلیل داشتن جامعه ۴۰ میلیونی از کاربران کنسول پلی‌استیشن 4؟

البته هدست سونی هنوز رسما عرضه نشده است، ولی به دلیل قیمت پایین‌تر نسبت به هدست‌های پی‌سی و همچنین راحتی استفاده از آن، آینده این هدست قابل پیش‌بینی است. در نتیجه تصمیم گرفتیم تا این هدست هم یکی از گزینه‌های نظرسنجی این هفته ما باشد.

از شما دعوت می‌کنیم برای مشاهده‌ی مشخصات فنی انواع هدست واقعیت مجازی و قیمت آن‌ها از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. پلی‌استیشن VR، هدست های آکیولس و وایو HTC در کنار دیگر هدست‌های واقعیت مجازی در این بخش در دسترس هستند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده