نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

The Maw و دو بازی دیگر به قابلیت Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه شدند

کمپانی مایکروسافت اعلام کرد سه بازی Bound by Flame ،The Maw و Virtua Fighter 5 Final Showdown به قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌‌باکس وان اضافه شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت اعلام کرد سه بازی دیگر به قابلیت محبوب و پر طرفدار Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شده است. مایکروسافت در ادامه اضافه کرد که با اضافه شدن این سه بازی، تعداد بازی‌های ایکس‌باکس 360 بر روی این قابلیت به بیش از ۲۵۰ بازی افزایش یافته است. لری هرب، مدیر برنامه‌نویسی ایکس‌‌باکس لایو که با نام Major Nelson هم شناخته می‌شود، به تازگی در صفحه شخصی خود در تویتر اعلام کرد، سه بازی Bound by Flame ،The Maw و Virtua Fighter 5 Final Showdown به قابلیت Backward Compatibility اضافه شده است.

در صورتی که این سه بازی را بر روی کنسول ایکس‌باکس 360 دیجیتالی خریداری کرده باشید، این بازی‌ها به صورت خودکار به کتابخانه بازی‌های ایکس‌باکس وان شما اضافه خواهد شد، اما در صورتی که می‌خواهید این بازی‌ها را برای اولین بار تهیه کنید، می‌توانید به وب‌سایت Xbox برای خرید آن مراجعه کنید. لینک‌های خرید بازی‌های جدید قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان:

  • بازی Bound by Flame با قیمت ۳۰ دلار و حجم ۳.۲۴ گیگابایت
  • بازی The Maw با قیمت ۱۰ دلار و حجم ۱۴۷.۴ مگابایت
  • بازی Virtua Fighter 5 Final Showdown با قیمت ۵ دلار و حجم ۱.۹۳ گیگابایت

The Maw

قابلیت Backward Compatibility از نوامبر ۲۰۱۵ به کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شده است. تاکنون بیش از ۲۵۰ بازی به فهرست بازی‌های قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شده است، شما در اینجا می‌توانید فهرست این بازی‌ها را مشاهده کنید. مایکروسافت اخیرا اعلام کرده است که پاسخ‌گویی و پشتیبانی از این قابلیت، طاقت‌فرسا بوده است. مایکروسافت چندی پیش اعلام کرده است که تا به امروز، کاربران بیش از ۱۴۵ میلیون ساعت زمان خود را صرف بازی کردن بازی‌های قابلیت Backward Compatibility بر روی کنسول ‌ایکس‌باکس وان کرده‌اند.

طی هفته‌ای که گذشت، هشت بازی جدید به قابلیت Backward Compatibility اضافه شده است، در این هفته مایکروسافت از اضافه شدن ۵ بازی دیگر از جمله de Blob 2 ،Bayonetta و Bejeweled 3 به این قابلیت خبر داده بود. در خبری دیگر در رابطه با قابلیت Backward Compatibility، کمپانی اسکوئر انیکس و آمازون قراردادی امضا کردند که در این قرارداد کسانی که بازی Deus Ex: Mankind Divided را از فروشگاه آمازون خریداری کنند، کد بازی Deus Ex: Human Revolution را برای قابلیت Backward Compatibility دریافت خواهند کرد، این قرارداد شامل دیگر بازی‌های اسکوئر انیکس نیز می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده