نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

نسخه ۱۵ دلاری Rainbow Six Siege دوباره روی پی سی عرضه شد

یوبیسافت دوباره نسخه Starter پانزده دلاری بازی Rainbow Six Siege را روی پی‌سی عرضه کرده است.

یوبیسافت پیش از این در ماه ژوئن نسخه‌ای ۱۵ دلاری از بازی Rainbow Six Siege را با نام Starter Edition برای مدت محدودی روی پی‌سی عرضه کرده بود. حال این کمپانی فرانسوی دوباره این نسخه را عرضه کرده که البته این بار فقط از طریق پلتفرم اختصاصی یوبیسافت یعنی Uplay قابل خرید است. در این نسخه، ابتدا از بین کاراکتر‌های رووک، اسلج، اش، فیوز، میوت و اسموک دو مورد به صورت تصادفی در اختیار شما قرار داده می‌شوند. سازنده بازی اعلام کرده که این شخصیت‌ها برای افراد تازه‌کار مناسب هستند و به همین دلیل هم ابتدا به دو نفر از آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

همچنین ۶۰۰ R6 (واحد پول درون بازی) هم با خرید نسخه Starter در اختیار شما قرار می‌گیرد که با استفاده از آن می‌توان دو کاراکتر دیگر یا محتوای درون‌بازی را خریداری کرد. البته باید در نظر داشته باشید که با خرید نسخه ۱۵ دلاری بازی، برای به دست آوردن کاراکتر‌های بیش‌تر باید پول بیش‌تری در مقایسه با دارندگان نسخه کامل بازی پرداخت کنید.

به‌علاوه خریداران این نسخه از بازی، به تمامی حالت‌های آن اعم از حالت گیمر در برابر گیمر، Terrorist Hunt و حالت‌های تمرینی تک‌نفره بازی دسترسی خواهند شد. علاوه بر این تمامی نقشه‌ها، سلاح‌ها و آیتم‌های دیگر هم بدون هیچ محدودیتی در اختیار دارندگان این نسخه قرار می‌گیرد و هیچ محدودیتی از بابت سطح (Level) هم در این نسخه وجود ندارد. نکته آخر هم اینکه دارندگان Starter Edition دقیقا در همان سرور‌هایی بازی می‌کنند که دارندگان نسخه کامل در آن‌ها مشغول به تجربه بازی هستند.

اگر مایل به خرید این نسخه پانزده دلاری هستید، سریع‌تر اقدام کنید. چرا که یوبیسافت اعلام کرده این نسخه فقط برای مدت زمان محدودی در دسترس خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده