نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۲

آموزش PES 2017: نحوه وارد کردن لباس ها و لوگوهای رسمی تیم های لایسنس نشده بر روی پلی استیشن 4

با آموزش نحوه وارد کردن لباس‌ها و لوگوهای رسمی تیم‌های لایسنس نشده در PES 2017 همراه زومجی باشید.

یکی از مشکلاتی که همیشه طرفداران مجموعه Pro Evolution Soccer با آن دست و پنجه نرم می‌کردند، وجود تیم‌های لایسنس نشده زیاد در این بازی بود. کونامی، سازنده بازی، به همین دلیل همیشه در بازی‌های خود، یک بخش ویرایش برای طرفداران قرار می‌داد تا بتوانند از آن طریق لباس‌ها و لوگوهای رسمی تیم‌های لایسنس نشده را به صورت دستی وارد بازی کنند. PES 2017 نیز از این قاعده مستثنی نیست و علاوه بر دارا بودن یک بخش ویرایش، امکانات جدیدی نیز به آن اضافه کرده است تا کاربران راحت‌تر بتوانند لباس و لوگوی تیم‌های مورد علاقه خود را وارد بازی کنند. پیش از این و در نسخه‌های قبلی بازی، شما اگر قصد داشتید این کار را انجام بدهید، باید به صورت تکی، لباس و لوگوی تیم‌های مورد علاقه خود را در بازی بارگزاری می‌کردید. اما امسال در نسخه جدید این مجموعه، کونامی قابلیتی قرار داده است که شما به راحتی می‌توانید با فشردن یک دکمه، این کار را انجام دهید. اما چگونه باید لباس و لوگوی تیم‌های لایسنس نشده را وارد بازی کنید؟ با آموزش اختصاصی زومجی همراه باشید. فقط در نظر داشته باشید که روش زیر، فقط برای کنسول پلی‌استیشن 4 است و قابلیت بارگزاری فایل در نسخه ایکس‌باکس وان PES 2017 وجود ندارد.

برای انجام این کار، شما به یک فلش با فرمت Fat 32 نیاز دارید. برای اینکه مطمئن شوید چنین فلشی در اختیار دارید، فلش مموری خود را به کامپیوتر وصل کنید و برروی آن کلیک راست کرده و گزینه Format را انتخاب کنید.

PES 2017

در پنجره باز شده و در زیر قسمت File System مطمئن شوید که گزینه Fat 32 را انتخاب کرده‌اید. سپس تیک Quick Format را بر دارید و دکمه Start را فشار دهید.

PES 2017

صبر کنید تا کار فرمت فلش به اتمام برسد. حال شما نیاز به فایلی دارید که در آن تمام عکس‌های لوگوها و لباس‌های تیم‌های لایسنس نشده قرار گرفته باشد. با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید تعداد زیادی وب‌سایت و آپشن فایل پیدا کنید. با این حال می‌توانید از آپشن فایلی که زومجی برای تهیه این آموزش استفاده کرده است، استفاده کنید. می‌توانید برای دانلود کردن این فایل، به وب‌سایت مدیافایر مراجعه کنید. حجم این فایل در حدود ۸۰ مگابایت است. پس از اینکه دانلود این فایل تمام شد، باید آن را از حالت فشرده خارج کنید. پس از اتمام این کار، فولدری به نام WEPES برروی کامپیوتر شما ظاهر می‌شود که حاوی تمام فایل‌هایی است که شما نیاز دارید. این فولدر را درون فلش کپی کنید. دقت کنید که برای اینکه بازی PES 2017 فلش شما را بشناسد، باید فقط فولدر WEPES را درون ریشه فلش کپی کنید. نام این فولدر بسیار مهم است زیرا در غیر این صورت بازی قادر به شناسایی فلش شما نیست.

PES 2017

اکنون کار شما برروی رایانه شخصی‌تان به اتمام رسیده است. کنسول پلی‌استیشن 4 را روشن کنید،‌ فلش را به کنسول وصل کنید و وارد بازی شوید. در منوی اولیه بازی، به بخش Extras بروید و وارد بخش Edit شوید.

PES 2017

به بخش Data Management رفته و گزینه Import / Export را انتخاب کنید.

PES 2017

PES 2017

گزینه اول یعنی Import Team را انتخاب کنید.

PES 2017

پس از انتخاب کردن این گزینه، صفحه‌ای باز می‌شود که در آن می‌توانید فلش خود را انتخاب کنید. اگر تمام مراحل بالا را به درستی انجام داده باشید، باید نام فلش خود را در صفحه جدید ببینید.

PES 2017

پس از انتخاب کردن فلش، صفحه‌ای بازی می‌شود که در آن می‌توانید فایل‌های مختلف را انتخاب کنید. دکمه مربع را برروی کنترلر کنسول فشار دهید تا تمام فایل‌ها انتخاب شوند.

PES 2017

سپس برای تایید دکمه ضربدر را فشار دهید. در این بخش، به هیچ گزینه‌ای دست نزنید و دکمه ضربدر را فشار دهید.

PES 2017

صبر کنید تا کنسول داده‌های ذخیره شده برروی فلش را به بازی وارد کند. هنگامی که تمام این مراحل را انجام دهید، در انتها با پیغامی مواجه می‌شوید مبنی بر اینکه عملیات با موفقیت به پایان رسیده است.

PES 2017

اکنون اسمی تمام تیم‌ها درست شده است و لباس‌ها و لوگوهای رسمی آنها نیز در بازی قرار گرفته شده است و شما می‌توانید به راحتی به بازی کردن بپردازید.

PES 2017

PES 2017

PES 2017

نکته بسیار جالب در مورد این ویژگی این است که این تغییرات در تمام قسمت‌های بازی اعمال می‌شود و از این پس هر حالتی را که امتحان کنید، با تیم‌های واقعی روبه‌رو می‌شوید. حتی اگر در حال تجربه مستر لیگ یا چمپیونز لیگ باشید و بعد از گذشت مدتی این فایل را به بازی وارد کنید، دفعه بعد که وارد مستر لیگی شوید که از قبل آن را شروع کرده‌اید، می‌بینید که تمام تیم‌ها و لوگوها و لباس‌های به روز شده‌اند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده