نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

Deus Ex: Mankind Divided تا پایان امسال برای لینوکس و مک عرضه می‌ شود

اسکوئر انیکس تایید کرد که Deus Ex: Mankind Divided برای لینوکس و مک هم عرضه می‌شود.

بازی Deus Ex: Mankind Divided چندی پیش برای ویندوز، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شد و حال اسکوئر انیکس، ناشر بازی، اعلام کرده که این اثر تا پایان سال ۲۰۱۶ برای دو سیستم عامل مک و لینوکس هم عرضه خواهد شد. البته در حالی که وظیفه انتشار نسخه‌های ویندوزی و کنسول بازی برعهده اسکوئر انیکس بود، این نسخه‌ها را کمپانی فرال اینتراکتیو منتشر خواهد کرد؛ کمپانی‌ای که پیش از این هم با اسکوئر همکاری و بازی‌های Tomb Raider، Life is Strange و Sleeping Dogs را برای لینوکس و مک منتشر کرده است.

هنوز تاریخ عرضه دقیق این بازی روی مک و لینوکس مشخص نیست و Feral Interactive اعلام کرده که با نزدیک شدن به زمان عرضه، اطلاعات بیش‌تری از جمله سیستم موردنیاز بازی روی این سیستم‌عامل‌ها را اعلام خواهد کرد.

بازی Deus Ex: Mankind Divided توسط استودیو ایداس مونترئال ساخته شده و در بررسی زومجی هم توانست نمره ۷/۵ را دریافت کند. صادق تواضعی در خلاصه نقد خود نوشت:

بازی Deus Ex: Mankind Divided چندین لول از نسخه قبلی خود پایین‌تر است. این بازی علاوه‌بر برآورده نکردن انتظارات، حتی با ضعف‌هایی روبرو بوده است. با تمام این تفاسیر Mankind Divided یک بازی نقش آفرینی تیراندازی اول شخص است که حتی شده برای چندین ساعت می‌تواند حال و هوای دنیای سایبرپانکی را برای شما روایت کند. دنیایی که ازدحام و ترس از نژاد بشریت در آن بیداد می‌کند. واقعیتی تلخ بنام تکنولوژی که اگر همینطور پیش برود، طولی نمی‌کشد تا آدمی را در بر بگیرد. داستانی تلخ که مدام شاهد روایت مختلف آن هستیم. آدام جنسن قهرمان بازی با دانستن این واقعیت تمام تلاش خود را در Mankind Divided انجام می‌دهد تا با این مشکل مقابله کند. اگر مشکلات فنی و داستانی بازی را در نظر نگیریم که این کار واقعا سخت است، Mankind Divided بهترین تجربه سایبرپانکی را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

همچنین چندی پیش جزییاتی از اولین بسته الحاقی بازی هم ارائه شد که می‌توانید آن را در زومجی بخوانید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده