// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۹

دمو Resident Evil 7 تا به حال سه میلیون بار دانلود شده است

از زمان عرضه دمو قابل بازی Resident Evil 7: Biohazard تا به الان، این دمو ۳ میلیون بار توسط کاربران پلی‌استیشن 4 دانلود شده است. با زومجی همراه باشید.

یکی کنجکاوترین و بحث برانگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ میلادی، بازی Resident Evil 7 است در همان اوایل سال منتشر خواهد شد. طبق اخبار منتشر شده دمو قابل بازی Resident Evil 7 توانسته به رکوردی جدید دست پیدا کند. به عبارتی این دمو تا به الان سه میلیون بار با وجود اینکه به اشتراک پلاس نیاز دارد دانلود شده است.

این خبر در حالی است که در گذشته با وجود نیاز داشتن به اشتراک پلاس، این دمو توانسته بود دو میلیون بار توسط کاربران پلی‌استیشن 4 دانلود شود که خود رکوردی بود در بین تعداد دفعات دانلود دمو‌های عرضه شده بر روی این پلتفرم. دمو Resident Evil 7 ساعت‌های ابتدایی این بازی در یک خانه متروک را روایت می‌کند که طبق گفته سازندگان، در نسخه اصلی امکان دارد محتویات نشان داده شده کامل عوض شده باشد.

همچنین یک دموی دیگر در تاریخ شنبه ۲۷ شهریور ماه (۱۷ سپتامبر میلادی) نیز بنام Twilight عرضه خواهد شد. بازی Resident Evil 7 در جریان E3 2016 معرفی و همزمان با آن یک نسخه دمو از بازی با نام Beginning Hour عرضه شد. حال کپکام، سازنده بازی، در جریان نمایشگاه بازی‌های توکیو 2016 اعلام کرد که یک نسخه دموی دیگر برای این بازی با نام نسخه Twilight عرضه خواهد شد. این نسخه دمو در همان عمارت دموی قبلی جریان داشته و با آن می‌توانید موارد و رمز و راز‌های جدیدی کشف کنید. این دمو فقط برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود و برای تجربه آن نیازی به داشتن اشتراک پلاس نخواهید داشت.

بازی Resident Evil 7: Biohazard در تاریخ ۵ بهمن ماه (۲۴ ژانویه سال ۲۰۱۷ میلادی) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. همچنین اگر نسخه ۹۰ دلاری بازی را پیش خرید کنید، از سه محتویات اضافه برخوردار خواهید شد. اولین محتویات مربوط به داستان فرعی بازی بوده که ظاهرا مدت زمان کمی را در بر گرفته و دو محتویات دیگر مربوط به اپیزود‌های اضافه برای بخش اصلی داستان هستند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده