// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

اولین نقشه بازی Battlefield 1 در ماه دسامبر میلادی عرضه خواهد شد

تقریبا یک ماه دیگر بازی Battlefield 1 با ۵ نقشه در روز اول عرضه خواهد شد. با این حال در تاریخ ۱۱ آذر ماه (۱ دسامبر میلادی) اولین نقشه جدید بخش چند نفره بازی عرضه می‌شود. با زومجی همراه باشید.

تقریبا یک ماه و شش روز دیگر به عرضه بازی Battlefield 1 زمان باقی مانده و در روز اول بخش چند نفره این بازی دارای ۵ نقشه خواهد بود. با این حال استودیو دایس، سازنده بازی Battlefield 1، در جریان یک بروزرسانی در تاریخ ۱۱ آذرماه اولین نقشه بخش چند نفره این بازی را که Giant’s Shadow نام دارد، به صورت رایگان عرضه خواهد کرد.

در توضیحات این خبر در مورد نقشه Giant's Shadow آمده:

خود را برای مبارزه و جنگیدن در سرمای ۱۹۱۸ میلادی آماده کنید. در جایی که خندق‌های وسیع و بالن‌های جنگی از بین رفته، سایه‌ خود را بر روی میدان جنگ انداخته است. جایی که نیروهایی انگلیسی از طریق خط هیندنبورگ در حال پیش‌روی به سمت خط راه‌آهن هستند. در طول مسیر شاهد پیاده نظام‌های دشمن بوده و نبرد سنگینی رخ خواهد داد. از طرفی نباید قطار زره پوش بازی را فراموش کرد که قطعا دردسر ساز خواهد بود.

بازی Battlefield 1 در تاریخ ۳۰ مهر ماه (۲۱ اکتبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده