نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹

کریس متزن پس از ۲۰ سال حضور در بلیزارد بازنشستگی خود را اعلام کرد

کریس متزن، یکی از قدیمی‌ترین اعضای بلیزارد، رسما بازنشستگی خود را اعلام کرد.

طرفداران کمپانی بلیزارد قطعا با کریس متزن آشنایی دارند؛ چرا که وی به دلیل داشتن صدای خوب، در اکثر کنفرانس‌های این کمپانی حضور داشته و سخنرانی می‌کرد. علاوه بر آن، متزن به عنوان نایب رییس بخش توسعه داستان و مجموعه بازی‌های این کمپانی هم فعالیت می‌کرد و در طول حضور ۲۰ ساله خود، نقشی اساسی در نوشتن داستان سری بازی‌های بزرگ این کمپانی چون Diablo یا StarCraft ایفا کرده بود. وی همچنین صداپیشگی تعدادی از شخصیت‌های حاضر در بازی‌های بلیزارد را هم انجام داده است.

حال وی در سن ۴۲ سالگی، رسما اعلام بازنشستگی کرده و از بلیزارد جدا شده است. البته این جدایی به منظور تاسیس استودیوی جدید یا فعالیت در کمپانی دیگری نبوده و متزن دیگر قصد فعالیت در حوزه بازی‌های ویدیویی را ندارد و طبق اعلام وی، از این پس زمان بیش‌تری را در کنار خانواده خود سپری خواهد کرد. وی همچنین یک نامه خداحافظی هم نوشته که به شرح زیر است:

این یک تغییر بسیار بزرگ برای من است؛ ولی در واقع از چند وقت پیش در اندیشه چنین تغییری بودم. در مورد حضورم در بلیزارد می‌توان گفت که همه چیز به معنای واقعی کلمه در تمام طول این مدت عالی بود و این در مورد همین یک سال اخیر هم صدق می‌کند. عرضه Overwatch، بسته Legion دنیای وارکرفت و فیلم Warcraft که باعث شدند سال خوبی رقم بخورد.

من هرگز از موفقیت‌های بلیزارد تا این حد احساس غرور نکرده بودم و این بسیار عالی است که هنوز هم پس از این همه سال، می‌توانیم آثاری عالی خلق کنیم که طرفداران‌مان در سراسر جهان را خوشحال می‌کنند. من باور دارم که آینده بلیزارد از همیشه روشن‌تر است.

امروز من جدایی خودم را از این مجموعه اعلام می‌کنم و باید اعتراف کنم که اتخاذ چنین تصمیمی برایم سخت است. ولی از طرفی مطمئن هستم که اداره بلیزارد در دست تعدادی از بهترین افراد ممکن است که با علاقه زیادی در آن فعالیت می‌کنند.

نظر شما در مورد جدایی متزن از بلیزارد چیست؟


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده