نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

اولین تصویر لباس جدید بتمن در فیلم Justice League منتشر شد

زک اسنایدر، کارگردان فیلم لیگ عدالت (Justice League)، اولین تصویر از لباس جدید بتمن vh که قرار است در این فیلم بر تن کند منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

 فیلم Justice League تقریبا یک سال دیگر به روی پرده‌های سینما خواهد رفت، اما این بدان معنا نیست که شاهد انتشار تصاویر و اطلاعات این فیلم تا پیش از نزدیک شدن زمان اکران آن نباشیم. زک اسنایدر، کارگردان این فیلم در تویت اخیری که در تویتر شخصی خود منتشر کرده است، اولین تصویر لباس جدید بتمن را منتشر و آن را «لباس تاکتیکی بتمن» معرفی کرد. او در تویتش گفت:

به انتهای آن رسیدیم. آخرین روز فیلمبرداری بتمن در لباس تاکتیکی و جدید خود.

شما در ادامه می‌توانید تصویر لباس جدید بتمن را مشاهده کنید:

New Batman Suit Revealed for Justice League

لباس تاکتیکی بتمن به نظر می‌رسد از نظر طرح و رنگ مانند لباسی باشد که در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) استفاده شده بود، با این حال، به نظر می‌رسد صفحات خاص و براقی بر روی زره لباس بتمن نصب شده است که بسیار شبیه به لباس بتمن در فیلم شوالیه تاریکی (The Dark Knight) به کارگردانی کریستوفر نولان، است. از سوی دیگر چشم بند و عینک بتمن شباهت زیادی به Nite Owl فیلم نگهبانان (Watchmen) دارد که زک اسنایدر نیز کارگردانی آن را بر عهده داشته است. بتمن احتمالا تنها ابرقهرمانی نخواهد بود که با ظاهری جدید در فیلم Justice League حضور خواهد داشت، اواخر ماه گذشته، هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن، تصویر جدیدی از این شخصیت را در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرد که به نظر می‌رسد سوپرمن لباسی تاریک و سیاه در این فیلم بر تن خواهد کرد.

فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به کارگردانی زک اسنایدر به روی پرده‌های سینما برود و بازیگرانی چون بن افلک برای بازی در نقش بتمن، هنری کویل برای بازی در نقش سوپرمن، گل گدوت برای بازی در نقش زن شگفت انگیز، جیسون موموآ برای بازی در نقش آکوامن، ازرا میلر برای بازی در نقش فلش و ری فیشر برای بازی در نقش سایبورگ در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت و اعضای لیگ عدالت را تشکیل می‌دهند. جف جانز، رئیس جدید بخش فیلم دی‌سی، در مصاحبه اخیر خود گفته است که نسبت به این فیلم خوش بین و امیدوار است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده