// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

کپکام: Resident Evil 7 فاقد پرداخت‌ های داخل بازی است

این روزها استفاده از خریدهای داخل بازی یا همان Microtransactions بخشی از بازی‌های بزرگ است. با این حال کپکام اعلام کرده Resident Evil 7 از این پرداخت‌ها تبعیت نمی‌کند. با زومجی همراه باشید.

طبق آخرین اخبار منتشر شده، کپکام، سازنده و ناشر بازی Resident Evil 7: Biohazard، از طریق یک توئیت اعلام کرده که این بازی فاقد پرداخت‌های داخل بازی بوده و بر روی پیش‌خرید بازی نیز به عنوان جایزه هیچ کارت Microtransactions را مشاهده نخواهید کرد. بنظر می‌رسد بعد از مدت‌ها شاهد یک بازی AAA هستیم که هیچ پرداخت داخل بازی را برای کاربران خود قرار نداده است.

در ادامه خبر منتشر شده، شاهد دو عکس جالب و جدید هستیم. اولین عکس خانواده‌‌ی بیکر را بنمایش گذاشته که در حال خوردن غذایی با شکل و شمایلی بد هستند. از طرفی بر روی دیوار پشت میز غذاخوری، شاهد یک سری عکس و دست نوشته هستیم که بنظر می‌رسد با یک خانواده عادی روبرو نیستیم. کپکام در ارتباط با این عکس می‌گوید:

آیا دوست دارید برای خوردن شام به این خانواده ملحق شوید؟ همچنین نظرتان در مورد آن دیوار چیست؟

در ادامه‌می‌توانید این دو عکس جدید را مشاهده کنید.

بازی Resident Evil 7: Biohazard در تاریخ ۵ بهمن ماه (۲۴ ژانویه سال ۲۰۱۷ میلادی) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. همچنین اگر نسخه ۹۰ دلاری بازی را پیش خرید کنید، از سه محتویات اضافه برخوردار خواهید شد. اولین محتویات مربوط به داستان فرعی بازی بوده که ظاهرا مدت زمان کمی را در بر گرفته و دو محتویات دیگر مربوط به اپیزود‌های اضافه برای بخش اصلی داستان هستند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده