// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

مدیر عامل اکتیویژن: همیشه شاهد یک Call of Duty خواهیم بود

طبق مصاحبه جدید مدیرعامل اکتیویژن، ناشر سری بازی Call of Duty، وی اعلام کرده تا زمانی که خورشید در حال درخشش است، شاهد بازی Call of Duty خواهیم بود.

سری بازی Call of Duty یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های تیراندازی اول شخص در صنعت بازی‌های ویدیویی بحساب می‌آیند. بازی که مخاطبین زیادی با نسخه‌های اولیه آن بزرگ شده و خاطرات شیرینی با آن‌ها دارند. حال طی مصاحبه اخیر بابی کوتیک، مدیر عامل کمپانی اکتیویژن، وی اعلام کرده که تا زمانی که خورشید در حال درخشش است شاهد ساخت بازی Call of Duty بر روی پلتفرم‌های مختلف خواهیم بود.

در جریان این مصاحبه آمده که آینده این سری بازی به مجا ختم خواهد شد و اینکه این کمپانی در سال‌های آینده به پشتیبانی خود از پی‌سی ادامه خواهد داد یا سمت پلتفرم‌های دیگری جز کنسول و پی‌سی نیز خواهد رفت.وی در این باره می‌گوید:

۱۴ سال از اولین نسخه بازی Call of Duty گذشته و هر سال شاهد عرضه شدن نسخه‌ای جدید از این بازی بوده‌ایم. وقتی به جنگ و وسایل جنگی فکر می‌کنیم، همیشه داستان‌هایی بوجود می‌آید که می‌توان از آن بازی ساخت. از این‌رو همیشه شاهد یک ندای وظیفه با ظاهری متفاوت بر روی کنسول‌های مختلف خواهیم بود.

در مورد قسمت دوم سوال پرسیده شده نیز وی گفته که اکتیویژن کمپانی انعطاف پذیری بوده و شدیدا در خدمت کاربران خود است. روی هر پلتفرمی که حضور داشته باشند، قطعا شاهد حضور ما نیز خواهند بود.

در ادامه سوال‌ها از وی پرسده شده که آیا احساس آن‌ها نسبت به سایر رقبا و ساخته‌های آن‌ها چیست. آن هم زمانی که اکتیویژن یکی از بزرگترین ناشران بازی در صنعت گیم بحساب می‌آید. و کوتیک اعلام کرده که قطعا ناامنی حسی است که کمپانی آن را در نظر می‌گیرد. وی در این باره می‌گوید:

به عنوان مدیرعامل همیشه احساس ناامنی می‌کنم زیرا وظیفه سنگینی برعهده دارم. اگر در کار خود هیچوقت احساس ناامنی نکنید و سایرین را در نظر نگیرید دچار یک خودشیفتگی جبران ناپذیر می‌شوید.

در آخر نیز از بابی کوتیک پرسیده شد که راه حل شما برای مقابله کردن با رقیبان چیست و وی جواب داد:

بنظرم گرفتن نیروی با استعداد و نگه داشتن آن‌ها جز مهم‌ترین وظایف است. این که بتوانید یک رابطه کاری خوب و دوستانه را بجای اخراج کردن بدلیل نقل مکان به استودیوهای جدیدتر را بوجود آورید، می‌تواند در آینده کمپانی و بازی‌های شما نقش مهم داشته باشد.

جدیدترین دنباله این سری Call of Duty: Infinite Warfare بوده که در آبان ماه (نوامبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده