// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹

بازی Destiny بر روی پلی استیشن 4 پرو از قدرت بیشتری بهره نمی برد

این روزها صحبت از این است که چه بازی‌هایی روی کنسول میان نسلی سونی از قدرت بیشتری برخوردارند. با این حال استودیو بانجی اعلام کرده که بازی Destiny بر روی پلی‌استیشن 4 پرو از گرافیک بالاتری برخوردار نخواهد بود.

یکی از دغدغه‌های مخاطبان در این روزها این است که بدانند چه بازی‌هایی از گرافیک بالاتری بر روی پلی‌استیشن 4 پرو برخوردار بوده و چه بازی‌هایی عملکردی یکسان بر روی این کنسول دارند. یکی از بازی‌هایی که از نظر گرافیک و عملکرد هیچ تفاوتی نسبت به نسخه اصلی خود بر روی پلی‌استیشن 4 ندارد، بازی Destiny است.

طبق صحبت‌های اسکات تیلور، تهیه کننده اجرایی استودیو بانجی، وی اعلام کرده که بازی Destiny به هیچ وجه از سخت افزار بالای پلی‌استیشن 4 پرو پشتیبانی نکرده و دارای عملکردی مشابه نسبت به پلی‌استیشن 4 است. به عبارتی علاقه‌مندان به بازی Destiny نباید انتظار گرافیکی بهتر از این بازی را بر روی پلی‌استیشن 4 پرو داشته باشند. احتمال می‌رود تا ساخت Destiny 2 باید منتظر بمانیم تا استودیو بانجی، سازنده بازی Destiny، نیز از سخت افزار قوی پلی‌استیشن 4 پرو استفاده کند.

همچنین بسته الحاقی بازی Destiny با نام Rise of Iron که آخرین بسته الحاقی این بازی است در تاریخ ۹ مهر ماه (۳۰ سپتامبر) عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده