// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸

تریلر جدید بازی The Last Guardian منتشر شد

در جریان رویداد و لایو استریم فروشگاه گیم‌استاپ، تریلری جدید از بازی The Last Guardian منتشر شد که حاوی اطلاعاتی بیشتر در مورد این بازی است.

یکی از مورد انتظارترین بازی‌های پیش روی بازی The Last Guardian است. مخصوصا برای طرفداران و کاربران پلی‌استیشن که سال‌هاست منتظر عرضه شده این بازی هستند. در جریان لایو استریم فروشگاه گیم‌استاپ تریلری جدید از این بازی منتشر شد. این تریلر یک دقیقه‌ای حاوی اطلاعات گذشته از این بازی است که تا به حال بارها و بارها آن را در کنفرانس‌های خبری سونی دیده‌ایم ولی، جدای از اطلاعات قدیمی می‌توان گوشه‌ای از گیم‌پلی جدید بازی حول شخصیت اصلی و آن حیوان افسانه‌ای را مشاهده کنیم.

اگر این بازی را با دو بازی گذشته استودیو سازنده مقایسه کنیم، می‌بینیم که حال و هوای The Last Guardian بیشتر شبیه به ICO است تا Shadow of The Colossus. با این حال هیچ اطلاعات دقیقی از دنیای بازی در دسترس نیست. به عبارتی سونی و تیم آیکو (Team Ico)، سازنده بازی The Last Guardian، برای جلوگیری از اسپویل شدن مخاطبان، هیچ‌گونه اطلاعات دقیق یا تریلری طولانی از گیم‌پلی یا داستان بازی منتشر نکرده‌اند.

بازی The Last Guardian که چندی پیش با تاخیری چند هفته‌ای مواجه شد، در تاریخ ۱۶ آذر ماه (۶ دسامبر میلادی) به صورت انحصاری بر روی پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

|


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده