نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

اولین تصویر Ghost Rider با جمجمه آتشین در فصل چهارم سریال Agents of SHIELD

پس از انتشار تصاویر متعدد از شخصیت گوست رایدر (Ghost Rider) با بازی گابریل لونا، در فصل چهارم سریال مأموران شیلد (Agents of SHIELD)، حال اولین تصویر کامل وی با جمجمه آتشین منتشر شده است.

در نمایشگاه کامیک کان ۲۰۱۶، مارول حضور گوست رایدر را در فصل چهارم سریال Agents of SHIELD تایید کرد، گابریل لونا، بازیگر سریال‌هایی چون کاراگاه حقیقی (True Detective)، ماتادور (Matador) و Wicked City، قرار است ایفاگر نقش رابی ریز / گوست رایدر در فصل چهارم این سریال باشد. کمتر از یک هفته تا آغاز پخش فصل چهارم سریال Agents of SHIELD بیشتر باقی نمانده است و شبکه ABC اولین تصویر کامل گوست رایدر را منتشر کرده است. در این تصویر که یاهو‌ تی‌وی منتشر کرده است، لونا در حالی که جمجه‌اش در حال سوختن است در کنار دوج چارجر مدل ۱۹۶۹ خود ایستاده است که مانند لونا کاملا شعله‌ور و سوزان است. شما در ادامه می‌توانید این تصور را مشاهده کنید:

Gabriel Luna as Ghost Rider

طبق گفته کلویی بنت، بازیگر نقش دیزی / کواک، فصل چهارم سریال Agents of SHIELD، تاریک‌تر و جذاب‌تر از تمامی فصل‌های قبلی سریال خواهد بود. محتوای فصل چهارم این سریال بزرگ‌تر و حجیم‌تر از فصل‌های گذشته است که در هسته مرکزی آن رابی ریز قرار دارد که او در این سریال به دنبال گرفتن انتقام و تاوان است و همچنین وی به دنبال مفهوم چه چیزی خوب و چه چیزی شر است، نیز خواهد بود. این در حالی است که مارول پوستر فصل چهارم سریال Agents of SHIELD را نیز اخیرا منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Agents of SHIELD Season 4  Poster

فصل چهارم سریال Agents of SHIELD از روز سه شنبه ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) از شبکه ABC پخش خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده