نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

بازیگر فیلم سرگذشت نارنیا به جمع بازیگران سریال The Punisher اضافه شد

بن بارنز، بازیگر شاهزاده کاسپین در دو فیلم سرگذشت نارنیا، به عنوان دومین بازیگر، به جمع هنرپیشه‌های سریال پانیشر (The Punisher) اضافه شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بن بارنز به جمع بازیگران سریال جدید و مشترک مارول و نت‌فلیکس به نام The Punisher اضافه شد. طبق خبری که تی‌وی‌لاین منتشر کرده است، این بازیگر که پیش از این در دو فیلم سرگذشت نارنیا: شاهزاده کاسپین (The Chronicles of Narnia: Prince Caspian) و سرگذشت نارنیا: سفر کشتی سپیده پیما (The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader) در نقش شاهزاده کاسپین به ایفای نقش پرداخته است، در نقش مقابل فرانک کسل / پانیشر با بازی جان برنتال، در این سریال به ایفای نقش خواهد پرداخت.

در حالی که جزئیات بیشتری از نقش بارنز در این سریال منتشر نشده است، اما طبق شایعات وی قرار است نقش شخصیت شرور و منفی بابی سینت را بازی کند، در فیلم The Punisher که در سال ۲۰۰۴ به کارگردانی جاناتان هنسلی ساخته و اکران شد، جیمز کارپینلو ایفاگر نقش بابی سینت بود. بارنز علاوه بر سریال The Punisher، در سریال جدید HBO به نام وست‌ورلد (Westworld) نیز حضور خواهد داشت که به تازگی تریلر جدیدی از این سریال به همراه تصاویری جدید از آن منتشر شده است.

Ben Barnes as Caspian in The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader

سریال The Punisher که قرار است از شبکه نت‌فلیکس پخش شود هم اکنون در دست توسعه و ساخت است، با این حال تاریخی برای پخش این سریال تاکنون اعلام نشده است. این در حالی است که نت‌فلیکس خواستار افزایش سرعت ساخت و پخش سریال‌های مارول از این شبکه استریم است. طبق برنامه فعلی مارول، دو هفته دیگر سریال لوک کیج (Luke Cage) از این شبکه پخش می‌شود و در سال ۲۰۱۷ قرار است دو سریال آیرون فیست (Iron Fist) و دیفندرز (The Defenders) پخش و منتشر شوند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده