نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

نیمه دوم فصل چهارم سریال Vikings از ماه نوامبر آغاز می‌شود

سرانجام شبکه هیستوری تاریخ پخش نیمه دوم فصل چهارم سریال محبوب وایکینگ‌ها (Vikings) را اعلام کرد. ادامه فصل چهارم این سریال قرار است از ماه نوامبر آغاز شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سریال محبوب شبکه هیستوری به نام Vikings حدود دو ماه دیگر باز خواهد گشت. طبق گفته این شبکه، پخش نیمه دوم و ادامه فصل چهارم این سریال از تاریخ ۳۰ نوامبر (۱۰ آذر) امسال آغاز خواهد شد. در پایان نیمه اول فصل چهارم شاهد نبردی حماسی در پاریس بین رگنار با بازی ترویس فیمل، و برادرش رولو با بازی کلیو استندن، بودیم و اتفاقات نیمه دوم فصل چهارم چند سال بعد از این نبرد ادامه پیدا خواهد کرد که وایکینگ‌ها آماده یک سفر و ماجراجوی جدید شده‌اند.

در قسمت افتتاحیه این سریال شاهد بازگشت رگنار به خانه و آماده شدن برای سفر به وسکس و رسیدگی به کار ناتمامی که با شاه اکبرت دارد، هستیم، همچنین لاگرتا با بازی کاترین وینیک، در حال آماده شدن برای یک بازی جدید برای حفظ قدرت خود است و بیورن، پسر رگنار و لاگرتا، با بازی الکساندر لودویگ، پیش از اتفاقات نیمه دوم فصل چهارم دریای مدیترانه را کشف و به آن سفر کرده بود و احتمالا بخش‌های از این سفر را در شروع نیمه دوم فصل چهارم سریال مشاهده خواهیم کرد. مایکل هرست، خالق این مجموعه، در بیانیه منتشر شده گفت:

این فصل به یادماندنی است و برخلاف هرچیزی که تا به حال انجام داده‌ایم و مشاهده کرده‌اید است.

وی در ادامه اشاره کرد که داستان این سریال برگرفته از داستان شخصیت‌های واقعی است و نه تنها داستان یک مرد را روایت می‌کند، بلکه داستان یک حماسه از رگنار و پسرانش را روایت می‌کند. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، فصل چهارم سریال Vikings قرار است در ۲۰ قسمت پخش شود که ۱۰ قسمت ابتدایی آن در نیمه اول سال ۲۰۱۶ پخش شد و پخش ۱۰ قسمت نیمه دوم آن از آذر ماه آغاز می‌شود. همچنین این سریال برای فصل پنجم نیز تمدید شده است که مانند فصل چهارم در ۲۰ قسمت در سال آینده میلادی پخش خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده