نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

League of Legends بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر ماهیانه دارد

استودیو رایوت گیمز اخیرا اعلام کرده که تعداد کاربران ماهیانه بازی League of Legends از مرز ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرده است.

League of Legends و Dota 2 دو بازی بزرگ سبک MOBA هستند که البته تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند و به همین دلیل هریک طرفداران خاص خود را دارند. استودیو Riot Games، سازنده LOL، آخرین بار در سال ۲۰۱۴ آمار کاربران بازی را اعلام کرده بود که بر اساس آن، این بازی در تاریخ مذکور ماهیانه ۶۷ میلیون کاربر داشت. دلیل اینکه در طی این دو سال آمار جدیدی از کاربران بازی ارائه نشده این است که مارک بریل و برندن بِک، بنیان‌گذاران رایوت گیمز، علاقه زیادی به انتشار چنین آماری ندارند.

با این حال اخیرا طی مصاحبه‌ای که سایت پولیگان با سازندگان بازی داشته، مشخص شده که این بازی در حال حاضر ماهیانه بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد. بِک ضمن اعلام این آمار گفت:

واقعیت این است که آمار کاربران اهمیت زیادی ندارد. چرا که حتی واقعی هم به نظر نمی‌رسد و فقط شبیه به یک سری اعداد و ارقام است. تنها چیزی که واقعا مهم است، رویداد‌های مختلف پیرامون بازی و زمانی است که می‌توانیم به صورت حضوری با طرفداران ارتباط داشته و نظرات آن‌ها را بشنویم. این تنها مورد واقعی و البته مهم است.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود اعلام کرد که رایوت گیمز در حال آزمایش بازی‌های مختلفی است؛ بازی‌هایی که ممکن است کلا ربطی به League of Legends نداشته باشند:

ما هر دو گزینه را بررسی می‌کنیم؛ بعضی از ایده‌های ما بهتر است در دنیایی متمایز از LOL جریان داشته باشند و برخی از آن‌ها اگر در دنیای مرتبط با این بازی باشند، واقعا عالی خواهند بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده