نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

مجموعه Assassin's Creed از مرز فروش صد میلیون نسخه عبور کرد

یوبیسافت اعلام کرد که مجموعه Assassin's Creed ماه گذشته توانست از مرز فروش ۱۰۰ میلیون نسخه عبور کند.

۹ سال پیش بود که شرکت فرانسوی Ubisoft اولین نسخه از مجموعه Assassin's Creed را منتشر کرد. امروز این شرکت اعلام کرد که مجموعه فرقه قاتلین ماه گذشته توانست از مرز فروش صد میلیون نسخه عبور کند. مارتین شلینگ، تهیه کننده ارشد یوبیسافت در بیانیه‌ای اعلام کرد:

ساخت بازی Assassin's Creed اصلا کار آسانی نبود. ساخت این بازی نیازمند تلاش و خلاقیت تعداد بسیار زیادی از افراد در استودیوهای مختلف یوبیسافت در نقاط مختلف دنیا بود. این نکته که مجموعه Assassin's Creed توانست به مجموعه‌هایی که از  مرز فروش صد میلیون نسخه عبور کرده است، بپیوندد،‌ نشان‌دهنده زحمات تیم‌های مختلف در طول این ۹ سال است.

اتین الونیر، کارگردان این مجموعه نیز اعلام کرد که عبور از مرز فروش صد میلیون نسخه، یک دست‌آورد فوق‌العاده بزرگ برای این مجموعه است و افزود که به زودی بازی‌های بهتری از این مجموعه منتشر خواهد شد:

من فیلم Assassin's Creed را دیده‌ام و می‌دانم قرار است چه بازی‌های دیگری از این مجموعه در آینده منتشر شود و به همین دلیل مطمئن هستم که طرفداران این مجموعه و کسانی که اولین بار این مجموعه را تجربه می‌کنند، بسیار از محصولات جدید Assassin's Creed هیجان‌زده خواهند شد. 

به این ترتیب مجموعه فرقه قاتلین توانست به مجموعه‌هایی مانند GTA، Mario، Final Fantasy، FIFA، Need for Speed، Pokemon، Lego و دیگر مجموعه‌هایی که به این میزان فروش رسیده‌اند،‌ برسد. 

در ماه آوریل سال ۲۰۱۴ بود که یوبیسافت اعلام کرد این مجموعه توانسته ۷۳ میلیون نسخه در سرتاسر دنیا فروش داشته باشد. امسال بر خلاف سنت هر سال، نسخه جدیدی از این مجموعه منتشر نخواهد شد و به جای آن نسخه ریمستر بازی‌های Assassin's Creed II، Assassin's Creed Borhterhood و Assassins's Creed Revelations در قالب یک بازی با نام The Ezio Collection با گرافیک بهتر برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.  


منبع GameStop
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده