// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

بسته الحاقی Bespin بازی Star Wars Battlefront را رایگان تجربه کنید

در جریان جدیدترین رویداد بازی Star Wars، استودیو دایس و الکترونیک آرتز بسته الحاقی Bespin بازی Star Wars Battlefront را برای مدتی به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار داده‌اند. با زومجی همراه باشید.

این هفته رویداد جدید بازی Star Wars شروع شده و در جریان این رویداد استودیو دایس و الکترونیک آرتز، سازنده و ناشر بازی Star Wars Battlefront، بسته الحاقی Bespin را از دیروز تا یک‌شنبه ۲۸ شهریور ماه به صورت رایگان در اختیار دارندگان این بازی قرار داده‌‌اند. بسته الحاقی Bespin شامل یک سری نقشه، قهرمان و حالت‌های جدیدی می‌شود.

این بسته الحاقی زمانی که در ماه ژوئن عرضه شد، یک قهرمان و ضدقهرمان به نام‌های لاندو کالریزیان و دنگار را بهمراه داشت. همچنین نقشه‌های متنوع شهر ابری مخاطبان را ساعت‌ها به خود سرگرم‌ کرد. از دیگر بخش‌های بسته الحاقی Bespin می‌توان به Star Cardها، حالت جدید Sabotage و یک وسیله نقلیه جدید نیز اشاره کرد.

بعد از روز یک‌شنبه ۲۸ شهریور ماه کسانی که از این بسته الحاقی لذت برده‌اند می‌توانند با پرداخت مبلغ ۱۵ دلار آن را خریداری کرده یا با پرداخت ۵۰ دلار سیزن‌پس Battlefront را خریداری کنند. این دومین بار است که بسته الحاقی Baspin برای طرفداران به مدت یک هفته رایگان می‌شود. در اولین رویداد بازی Star Wars Battlefront نیز که بر می‌گردد به ماه جولی میلادی، تیم سازنده و ناشر بازی این بسته الحاقی را رایگان کرده بودند. بازی Star Wars Battlefront تا بحال ۱۴ میلیون نسخه بر روی پلتفرم‌های عرضه شده فروش کرده و توانسته پرفروش‌ترین بازی سری جنگ ستارگان لقب بگیرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده