// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

دموی بازی Forza Horizon 3 بر روی ایکس باکس وان منتشر شد

همان‌طوری که پیش‌بینی می‌شد، کمپانی مایکروسافت در اقدامی نسخه پیش‌نمایش بازی Forza Horizon 3 را بر روی ایکس‌باکس وان منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

روز جمعه هفته گذشته تعدادی از کاربران وب‌سایت NeoGAF متوجه صفحه‌ای مرتبط با دموی بازی Forza Horizon 3 بر روی فروشگاه مایکروسافت شدند. حال کمپانی مایکروسافت در تاریخ تعیین‌شده، این نسخه رایگان را در دسترس دارندگان پلتفرم ایکس‌باکس وان قرار داده است.

دموی بازی Forza Horizon 3 دارای چندین ماشین از مجموع ۳۵۰ ماشین این بازی است که از بین آن‌ها می‌توان به لامبورگینی سنتناریو، بی‌ام‌و M4 کوپه، فورد شلبی GT350R، نسخه محدود اچ‌اس‌وی GEN-F GTS Maloo و تعدادی دون بوگی و تروفی تراک اشاره کرد. در این نسخه که ۱۸٫۳۴ گیگابایت حجم داشته، تعدادی رویداد وجود دارد که بازیکنان را در محیط‌های کنار‌دریا و جنگل‌های بارانی استرالیا قرار می‌دهند. همچنین می‌توانید به صورت آنلاین و همراه با دوستان خود به گشت و گذار در مناطق مختلف بپردازید. 

در خصوص انتشار دموی بازی Forza Horizon 3 بر روی رایانه‌های شخصی، برایان اکبرگ، مدیر روابط عمومی این بازی اعلام کرده است که این نسخه به صورت مستقل و پس از انتشار نسخه اصلی بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بازی موردانتظار Forza Horizon 3 در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) بر روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. با این حال با خرید نسخه ۱۰۰ دلاری این بازی می‌توانید چهار روز زودتر از دیگران این بازی را تجربه کنید. همچنین به دلیل وجود ویژگی Xbox Play Anywhere، در صورت خرید دیجیتالی بازی Forza Horizon 3 بر روی ایکس‌باکس وان، نسخه رایانه‌های شخصی به رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و بالعکس. پیش از این سیستم موردنیاز و لیست آهنگ‌های این بازی منتشر شده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده