نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

جف نیکولز به عنوان کارگردان بازسازی فیلم Alien Nation انتخاب شد

جف نیکولز، کارگردان فیلم ویژه نیمه‌شب (Midnight Special)، به عنوان کارگردان بازسازی فیلم ملت بیگانه (Alien Nation) انتخاب شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کمپانی فاکس قرن بیستم از انتخاب جف نیکولز به عنوان کارگردان بازسازی فیلم Alien Nation خبر داد. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده است، نیکولز که اخیرا کارگردانی فیلم درام علمی-تخیلی Midnight Special را بر عهده داشته است، علاوه بر کارگردانی کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد و برایان کاوانا جونز به همراه سارا گرین در نقش تهیه کننده در این فیلم حضور دارند. نیکولز پیش از این با این دو در فیلم Midnight Special همکاری داشته است. تاکنون تاریخی برای شروع ساخت و تولید فیلم و اکران آن و همچنین حضور بازیگران احتمالی در فیلم Alien Nation اعلام نشده است.

Alien Nation

فیلم اصلی Alien Nation در سال ۱۹۸۸ میلادی ساخته و به روی پرده رفت، این فیلم داستان پلیسی با بازی جیمز کان را روایت می‌کند که پس از سقوط یک سفینه فضایی بر روی زمین، مجبور می‌شود تیمی با یک کاراگاه بیگانه با بازی مندی پتینکین، تشکیل بدهد. اوایل سال گذشته میلادی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه آرت مارکوم و مت هالووی، نویسندگان فیلم مرد آهنی (Iron Man)، کار نوشتن فیلمنامه بازسازی فیلم Alien Nation را بر عهده گرفته‌اند.

نیکولز علاوه بر فیلم Midnight Special، کارگردانی فیلم‌های دیگری چون ماد (Mud) و پناه بگیر (Take Shelter) را نیز بر عهده داشته است. همچنین جدیدترین فیلم نیکولز به نام دوست داشتن (Loving) که در مورد حقوق مدنی برای ازدواج بین نژادهای مختلف است و براساس یک داستان واقعی ساخته شده است، قرار است در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان) امسال به روی پرده‌های سینما برود. این فیلم با تحسین منتقدان در جشنواره کن امسال رو به رو شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده