نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

پوستر جدید فیلم Doctor Strange شهر لندن را نشان می دهد

کمپانی مارول پوستر جدیدی از فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) منتشر کرده است که در این پوستر جالب شهر لندن را در قسمتی از آن مشاهده می‌کنیم و به نظر می‌رسد برخی از اتفاقات فیلم در این شهر نیز رخ می‌دهد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بخش بریتانیایی کمپانی مارول پوستر جدیدی از فیلم Doctor Strange منتشر کرده است که این پوستر مکان‌های مختلف در سراسر جهان را که اتفاقات فیلم در آن رخ می‌دهد نشان می‌دهد، از جمله این مکان‌ها می‌توان به شهر لندن اشاره کرد که به نظر می‌رسد بخشی از اتفاقات فیلم هرچند کوتاه در این شهر رخ می‌دهد. همچنین در پایین نام فیلم نوشته «ناممکن‌‌ها بی‌پایان است» (The Impossibilities Are Endless) نیز قابل مشاهده است که به نظر می‌رسد شعار فیلم باشد. پس از نقدهای نه چندان جالب و متوسط فیلم‌هایی چون مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse) و جوخه انتحار (Suicide Squad)، انتظارات از فیلم Doctor Strange به عنوان آخرین فیلم ابرقهرمانی سال ۲۰۱۶ میلادی بسیار بالا است. اما در حال حاضر پیش نمایش‌های اولیه و تصاویری که از فیلم منتشر شده است نشان می‌دهد که می‌توان انتظار یک فیلم موفق دیگر را از مارول داشت. شما در ادامه می‌توانید این پوستر زیبا را مشاهده کنید:

Doctor Strange new Poster

فیلم Doctor Strange داستان جراح مغز و اعصاب مشهوری به نام دکتر استفان استرنج را روایت می‌کند که پس از تصادف وحشتناکی که با ماشین خود می‌کند و به علت لرزش‌های مداوم دستش دیگر نمی‌تواند یک جراح باشد، او پس از آن دنیای جادوگری را کشف می‌کند. بندیکت کامبربچ برای بازی در نقش دکتر استفان استرنج به همراه چویتل اجیوفور، مدس میکلسن، ریچل مک‌آدامز، بندیکت ونگ، مایکل استلبرگ، بنجامین برت و تیلدا سوئینتن از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange حضور دارند. همچنین به نظر می‌رسد رابرت داونی جونیور برای بازی در نقش تونی استارک، حضور کوتاهی را در پایان فیلم داشته باشد.

فیلم Doctor Strange برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است و کارگردانی این فیلم نیز به عهده‌ی اسکات دریکسون، کارگردان فیلم شوم (Sinister)، خواهد بود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده