// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

ویژگی شخصی سازی آیتم ها در Destiny: Rise of Iron معرفی شد

استودیو بانجی تصاویری از ویژگی شخصی‌سازی آیتم‌های بسته الحاقی Rise of Iron بازی Destiny موسوم به Ornament را منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

چهارمین بسته الحاقی بازی Destiny تحت عنوان Rise of Iron اوایل سال جاری میلادی معرفی شد. این بسته الحاقی که در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود، روایت‌گر تلاش‌های «لرد سالادین» آخرین Iron Lord در جهت تبدیل کردن بازیکنان به نسل جدیدی از Iron Lord‌ها و مقابله با نژاد Fallen است. حال استودیو بانجی، سازنده بازی Destiny تصاویری از Ornament که ویژگی شخصی‌سازی آیتم‌های بسته الحاقی Rise of Iron بوده را بر روی صفحه رسمی این بازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است. 

در این تصاویر می‌توانید تغییراتی که ویژگی Ornament در سلاح‌های بازی Destiny اعم از Telesto ،Monte Carlo ،Trespasser ،Invective و Khvostov که از سلاح‌های ابتدایی بازی بوده و در بسته الحاقی Rise of Iron به Exotic تغییر پیدا کرده‌اند، ایجاد می‌کند ببینید. این تصاویر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

هفته گذشته بروز‌رسانی نسخه ۲.۴.۰ بازی Destiny منتشر شد که به واسطه آن بسیاری از سلاح‌های بازی متعادل‌سازی شدند. علاوه بر این بروزرسانی مذکور شامل برخی از محتواهایی است که در هنگام عرضه بسته الحاقی Rise of Iron در دسترس قرار می‌گیرند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده