// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

امکان بازگشت پول خریداران نسخه GOG بازی Armello فراهم شد

فروشگاه مجازی GOG تصمیم گرفته است که در صورت درخواست خریداران بازی Armello پول پرداختی آن‌ها را پس بدهد. با زومجی همراه باشید.

استودیو استرالیایی و مستقل لیگ آو گیکز (League of Geeks) سال گذشته بازی Armello را در سبک نقش‌آفرینی رومیزی در دو حالت تک‌نفره و چند‌نفره، منتشر کرد. حال پلتفرم انتشار دیجیتالی بازی‌های ویدیویی Good Old Games که به اختصار GOG خوانده می‌شود، به دنبال عرضه بسته الحاقی Armello به صورت انحصاری بر روی استیم، تصمیم گرفته است که امکان بازپرداخت را برای خریداران این بازی، فراهم کند. در بیانیه رسمی این سرویس آمده است:

به دلیل تغییرات ایجاد شده در نسخه GOG بازی Armello و عدم ارائه برخی از ویژگی‌های آنلاین و محتواهای آینده این بازی بر روی GOG، قصد داریم هزینه پرداختی خریداران را پس بدهیم. اگر نسخه خریداری شده بازی Armello با آن‌چه که در زمان خرید تصور می‌کردید تفاوت دارد، به منظور بازپرداخت با تیم پشتیابی تمام حاصل کنید.

استودیو لیگ آو گیکس، سازنده بازی Armello تاکنون بیانیه‌ای در ارتباط با دلایل عدم عرضه بسته الحاقی این بازی بر روی GOG منتشر نکرده است، اما ترنت کاسترز، موسس استودیو لیگ آو گیکس در این باره می‌گوید:

با استفاده از منابع و زمان کافی می‌توانیم معماری پایه را بازنویسی کنیم، اما انجام این امر به دلایل متعددی که مختص به استودیو لیگ آو گیکس، بازی Armello، جایگاه بازی‌سازان و آینده این بازی بوده، غیر‌ممکن است.

علاوه بر این ترنت کاسترز اعلام کرده که تصمیم استودیو لیگ آو گیکس مبنی بر عدم انتشار بسته الحاقی بازی Armello بر روی GOG ارتباطی به استفاده نکردن از قفل امنیتی DRM و امکان تجربه بازی به صورت غیرقانونی، ندارد. این رویکرد استودیو سازنده به معنای فراموش کردن نسخه GOG بازی Armello نبوده و همچنان پشتیانی فنی و فروش این بازی ادامه خواهد داشت، اما پشتیبانی محتوایی در سال ۲۰۱۷ به پایان خواهد رسید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده