نویسنده: معین کلهری
// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

دنیای ژوراسیک (Jurassic World) یک سه‌گانه خواهد بود

بر طبق اطلاعات جدید نشر داده، سری دنیای ژوراسیک (Jurassic World) به‌عنوان یک سه‌گانه خواهد بود. با زومجی و همراه باشید. 

موفقیت دور از انتظار پارک ژوراسیک در گیشه -نه در نزد منتقدین- سریعاً باعث شد کمپانی یونیورسال،‌ به‌فکر دنباله‌ای برای آن بیافتد. در این بین، کالین تره‌ور عطای فیلم را به‌نسخه جدید «جنگ ستارگان» بخشید. آنتونیو بایونا، پس از آن جایگزین وی شد و حال فاش کرده این مجموعه کار خودش را به‌عنوان یک سه‌گانه به‌اتمام می‌رساند. طی مصاحبه یادشده، از او در مورد تکامل این ادامه به‌دنبال موفقیت نسخه اول پرسیده شد. درحالی‌که بایونا هنوز در اوایل کار و نگارش فیلم‌نامه قرار دارد، از نگرش تره‌ور برای سه‌گانه تحت تاثیر قرار گرفته است. وی گفت:

کلِ موارد حول دنیای ژوراسیک، موردی است که کالین تره‌ور تصور کرده و بسیار بلند پروازانه است. ما در حال نوشتن فیلم‌نامه قسمت دوم هستیم و خیلی نزدیک به‌هم کار می‌کنیم. نحوه‌ی پیش‌برد او در داستان، هیجان‌انگیز است. هنوز شش ماه از فیلم‌برداری گذشته و تا به الان همه چیز عالی بوده است.

این سکان‌دارِ اسپانیایی که دست بر قضا کارنامه موفقی دارد، افزود:

من فکر می‌کنم که مخاطبان به ما مجوز ارتقاء فیلم را به سطح بالاتری داده‌اند. لزوماً منظور من از پیشرفت، در مقیاس نیست. در مورد دایناسورهای بیشتر یا دایناسورهای بیشتر و بزرگتر هم نیست. در مورد استفاده از این، برای برقراری ارتباط با جانوران است. درمورد فیلم نمی‌توانم چیز بیشتری بگویم، اما بسیار عالی است و ما شدیداً هیجان‌زده هستیم.

سری اصلی ژوراسیک پارک هم در یک سه‌گانه به‌کارش اتمام داد که شامل «جهان گمشده: پارک ژوراسیک»، «پارک ژوراسیک 3» و خود «پارک ژوراسیک» می‌شد. هرچند که مجموعه مذکور به‌صورت اپیزودیک ساخته و اکران شد. اما به‌نظر می‌رسد که دست‌اندرکاران Jurassic World؛ برنامه‌های بزرگ‌تری برای این مجموعه جدید دارند.

دنیای ژوراسیک، سال گذشته بر روی پرده‌های نقره‌ای سینماها رفت و به‌معنای وقعی کلمه از حیث فروش عالی بود. این فیلم ۱.۶ میلیارد دلار فروش کرد و به چهارمین اثر برتر در گیشه پشتِ سر آواتار، تایتانیک و جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد بدل شد.

هنوز هیچ اطلاعات رسمی درمورد دنیای ژوراسیک 2 در دسترس قرار نگرفته و فقط شایعات ضد و نقیضی درمورد یک فاکتور فرعی از فیلم منتشر شده که تأیید نشده‌اند. این فیلم برای پخش در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

شما چه فکری می‌کنید؟ با زومجی و جزییات خبر همراه باشید


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده