نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹

فیل اسپنسر: موافق جنگ بین ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیستم

فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، اخیرا اعلام کرده که به هیچ وجه موافق جنگ کنسولی بین ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیست. با زومجی همراه باشید.

بحث بین طرفداران دو کنسول از زمان‌های گذشته رایج بوده و حتی گاهی این بحث‌ها به سازندگان کنسول‌ها نیز کشیده شده است و آن‌ها با ضعیف خطاب کردن کنسول رقیب، سعی در تخریب آن داشته‌اند. این روز‌ها هم شاهد چنین جنگ‌های کنسولی بین ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 هستیم که با معرفی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو در جریان نشست پلی‌استیشن، آتش این جنگ‌ها هم شعله‌ور‌تر شده و حتی تعدادی از مسوولان مایکروسافت نیز کنسول جدید سونی را ضعیف معرفی کرده‌اند.

البته طرفداران دلایل زیادی برای نارضایتی خود از کنسول جدید سونی دارند. چرا که این کنسول فاقد درایو بلو-ری 4K است و این در حالی است که کنسول ایکس‌باکس وان S با قیمت کم‌تر، چنین ویژگی‌ای دارد. همچنین مخالفت سونی با عرضه مادهای بازی‌های بتسدا مثل Fallout 4 و Skyrim هم دلیل دیگری است که اعتراض طرفداران را به سیاست‌های سونی در پی داشته است. تمامی این موارد باعث شده تا برخی اعضای مایکروسافت، طی روز‌های گذشته با انتشار توییت‌ها و پیام‌های به سونی حمله کنند. ولی به نظر می‌رسد که فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس، که پیش از این هم مخالفت خود را با تمسخر رقیب چندین بار نشان داده بود، اکنون هم مخالف چنین بحث‌ها و رفتار‌هایی است.

اسپنسر در پاسخ به یکی از طرفداران در توییتر که نظر وی را در مورد اتفاقات اخیر خواسته بود گفت:

من همواره اعلام کرده‌ام که از چنین نظرات منفی‌ای خوشم نمی‌آید و اکنون هم می‌گویم که بهتر است تمرکزمان را روی ساخت محصولات بهتر در مایکروسافت قرار دهیم و کاری به موارد دیگر نداشته باشیم.

نظر شما در مورد صحبت‌های اسپنسر چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده