// یکشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

اینسامنیاک گیمز از کیفیت بازی Spider-Man بر روی پلی استیشن 4 می گوید

در ابتدای هفته اطلاعات و ویدیویی از بازی Spider-Man ساخته استودیو اینسامنیاک منتشر شد. حال استودیو سازنده جهت رفع ابهامات کیفیت اجرایی این بازی اطلاعاتی را منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

در ابتدای این هفته اطلاعاتی از بازی انحصاری Spider-Man منتشر شد. این اطلاعات که حاوی یک ویدیو از محیط و کیفیت بازی بود، سوالاتی را بوجود آورد از این که این ویدیو بر روی کدام یک از کنسول‌های پلی‌استیشن 4 اجرا شده است. کنسول پلی‌استیشن 4 معمولی یا مدل پلی‌استیشن 4 پرو که می‌تواند بازی‌ها را تقریبا با رزولوشن 4K اجرا کند.

حال با یک توئیت از سوی اینسامنیاک گیمز، استودیو سازنده Spider Man، آن‌ها اعلام کرده‌اند که ویدیو مذکور در واقع به صورت Real-Time بوده و یک ویدیو از پیش رندر شده نیست. همچنین در ادامه این توئیت گفته شده که برای لذت بردن از دنیای مرد عنکبوتی اصلا لازم نیست پلی‌استیشن 4 پرو داشته باشید. تیم سازنده به هیچ‌وجه کاربران پلی‌استیشن 4 معمولی را فراموش نکرده و قطعا آن‌ها نیز می‌توانند از گرافیک و طراحی‌های بازی لذت کامل را ببرند.

بازی انحصاری Spider-Man فعلا در مراحل اولیه ساخت بسر می‌برد و هنوز ویدیویی از گیم‌پلی این بازی منتشر نشده است. در این راستا نیز تیم سازنده اعلام کرده که هرموقع زمان مناسب برای نمایش گیم‌پلی بازی برسد، حتما یک ویدیو از آن منتشر خواهند کرد. از آن‌جایی که این بازی هنوز در مراحل ابتدایی ساخت بسر می‌برد، تاریخ عرضه‌ای برای آن مشخص نشده است. همچنین افرادی که مشتاق هستند بدانند داستان این بازی ربطی به فیلم‌های مرد عنکبوتی دارد یا خیر باید بگویم هیچ ارتباطی بین این بازی و فیلم‌های مرد عنکبوتی وجود ندارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده