نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

خالق Breaking Bad سریال کوتاهی را برای شبکه HBO می سازد

وینس گیلیگان، خالق سریال برکینگ بد (Breaking Bad)، قرار است سریال کوتاهی را براساس فرقه جیم جونز برای شبکه HBO تولید و پخش کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شبکه HBO در حال کار بر روی سریالی به نام ریون (Raven) است که داستان فرقه جیم جونز را روایت می‌کند، حال وینس گیلیگان، خالق سریال Breaking Bad، کار ساخت این سریال را بر عهده گرفته است و به عنوان تهیه کننده اجرایی و نویسنده در این سریال حضور خواهد داشت. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده است، میشل مک‌لارن که با گیلیگان در سریال Breaking Bad همکاری کرده است و تعداد زیادی از قسمت‌های این سریال تحسین شده شبکه AMC را کارگردانی کرده است، بار دیگر با گیلیگان همکاری خواهد کرد و به عنوان کارگردان و تهیه کننده اجرایی در این سریال حضور خواهد داشت. مک‌لارن همچنین کارگردانی قسمت‌هایی از سریال‌هایی چون بازی تاج و تخت (Game of Thrones) و مردگان متحرک (The Walking Dead) را نیز بر عهده داشته است.

jim jones

سریال Raven داستان جیم جونز و گروهی از پیروانش را روایت می‌کند. در سال ۱۹۷۸ در جونزتاون گویان، جیم جونز پیروانش را مجبور کرد تا دست به یک خودکشی دسته جمعی بزنند. علاوه بر مک‌لارن و گیلیگان، اکتاویا اسپنسر، بازیگر فیلم خدمتکاران (The Help) و صداپیشه انیمیشن زوتوپیا (Zootopia)، به همراه رایلی اسمیت در نقش تهیه کننده در سریال Raven حضور خواهند داشت. این سریال قرار است براساس کتاب غیر داستانی ریون: داستان ناگفته جیم جونز (Raven: The Untold Story of Jim Jones) که از نگاه روزنامه‌نگاری و به نقل و از دید یکی از بازماندگان در مورد این حادثه وحشتناک در جونزتاون نوشته و چاپ شده است، ساخته شود، شبکه HBO به تازگی حق ساخت سریال این کتاب را بدست آورده است. به نظر نمی‌سد اسپنسر برنامه‌ای برای بازی در این سریال داشته باشد.

سریال Raven، تنها پروژه‌ای نیست که گیلیگان بر روی آن کار می‌کند. علاوه بر سمت تهیه کننده اجرایی در فصل سوم پیش درآمد / نسخه فرعی سریال Breaking Bad به نام بهتره با سال تماس بگیری (Better Call Saul)، او در حال همکاری با کمپانی والت دیزنی برای ساخت فیلم جک و لوبیای سحرآمیز (Jack and the Beanstalk) نیز است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده